Vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus dnes po 9:00 spustí nový bulvárny web s názvom Halo.sk. Postavený bude na koncepte graficky jednoduchej internetovej stránky bez akýchkoľvek zložitých prvkov, rubrík a sekcií. Čitateľom má priniesť prehľadne zoradené články z domáceho i zahraničného šoubiznisu doplnené o fotografie a videá.
„Takáto stránka, ktorú vo svete, i v susednom Česku prevádzkuje viacero spoločností doposiaľ na Slovensku chýbala. Spoločnosť 7 Plus tak s Halo.sk zaplnila priestor pre čitateľov, ktorí hľadajú podnety na rozhovory a radi riešia problémy a život prominentov,” povedal pre Mediálne.sk riaditeľ digitálnych médií v Spoločnosti 7 Plus Marián Pavel.
Halo.sk bude variáciou na typ webu ako napríklad v susednom Česku Super.cz patriaci pod Seznam.cz či americký TMZ. Spoločnosť 7 Plus v prípade Halo.sk sľubuje "unikátne a príjemné používateľské prostredie" a "atraktívnu grafiku".
Nový projekt má už v stredu odštartovať s bohatým archívom, k dispozícii majú byť aj nástroje na zdieľanie obsahu na väčšine sociálnych sietí. "Čitatelia Halo.sk sa ku všetkým správam dostanú bez potreby registrácie, alebo inej vynútenej interakcie," dodal Pavel.
Vydavateľstvo už k Halo.sk rozbehlo aj self-promo kampaň vo vlastných tituloch. Prvý vizuál ladený do korporátnej modrej farby odhaľuje logo so sloganom "Nečítaš, nevieš" a dominuje mu veľká komiksová bublina s otázkou "Ktorý slovenský spevák zabil?".
“V tomto roku rozbiehame nové internetové aktivity, s ktorými chceme posilniť svoju pozíciu na internetovom trhu. Veríme, že s Halo.sk zaplníme priestor, ktorý dnes čitateľom na slovenskom webe chýba,” uviedla k štartu projektu generálna riaditeľka Spoločnosti 7 Plus Mirjana Hron Sikimič.
Halo.sk je podľa Pavela samostatný internetový projekt, pričom vydavateľstvo pokračuje aj naďalej v budovaní portálu Pluska.sk a ďalších internetových magazínov tak, aby sa navzájom dopĺňali. "Pluska.sk nedávno úspešne redizajnovala servisnú rubriku Počasie, v ďalších týždňoch budú nasledovať ďalšie zmeny. Halo.sk a Pluska.sk budú zároveň navzájom prepojené servisnými boxmi s najatraktívnejšími témami," vysvetlil.
Spoločnosť 7 Plus sľubuje, že Halo.sk vďaka jednoduchému dvojstĺpcovému dizajnu nebude používateľov obťažovať agresívnou internetovou reklamou, ktorá by prekrývala obsah, vyskakovala v nových oknách, alebo by inak rušila pri čítaní. "Bez tohto všetkého dokáže reklama na Halo.sk efektívne zaujať, predovšetkým vďaka úplne novým veľkým formátom a dynamickému umiestneniu. Spoločnosť 7 Plus tak vstupuje na internetový trh s ambíciou ponúknuť agentúram a klientom exkluzívne nové a vysoko efektívne formáty," tvrdí riaditeľ digitálnych médií.
Vydavateľstvo tiež o Halo.sk vyhlasuje, že ide o prvý slovenský web prispôsobený na použitie v novom operačnom systéme Windows 8. Podobne ako v prípade nedávno redizajnovanej sekcie o počasí má mať najatraktívnejšiu podobu iba v prehliadači Internet Explorer 9. Grafické prostredie majú tvoriť farebné dlaždice s veľkorysým priestorom a prehľadnou typografiou. Podpora produktov Microsoftu je súčasťou reklamnej kampane.
Ďalšou novinkou na Halo.sk má byť aj "záchranné tlačidlo", ktoré budú môcť čitatelia použiť v prípade, že sa dostanú do situácie, keď potrebujú stránku expresne rýchlo vypnúť.