Od pridania Instagramu do interakcií vlani v novembri sa na čele rebríčka držia stránky silné na tejto sociálnej sieti, kde „lajky“ či komentáre zbierajú pri obrázkoch a videách. Najviac interakcií – viac ako 3,5 milióna – mala rovnako ako v predošlom mesiaci Emefka.

Druhé miesto si drží projekt Daybyme s viac ako 2,7 miliónom interakcií, z ktorých väčšina takisto pochádza z Instagramu. Televíziu Joj na treťom mieste vystriedala Markíza s vyše 818-tisíc interakciami.

Novým prírastok v rebríčku je stránka Odzadu.sk, ktorá nazbierala viac ako 766-tisíc interakcií, z toho viac ako 80 percent na Instagrame.

Sociálne siete v januári: Ktorým slovenským médiám a postom sa darilo najviac

Zdroj: Storyclash

Tradičné spravodajské médiá, ktoré pri zdieľaní článkov využívajú primárne Facebook, sú v rebríčku nižšie. Prvou stránkou v poradí, ktorá mala viac interakcií z Facebooku ako z Instagramu je

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa