Google Stadia v novembri
Začiatkom marca sme v #digitalnytyzden písali o službe Google Stadia, teraz sú vďaka výstave E3 známe podrobnosti. Služba prichádza v novembri pre vybrané krajiny, no trochu nás zaskočila cena – 130 dolárov za takzvanú Founders Edition, čo je kombinácia hardware ovládača spolu s predplatením Premium verzie na tri mesiace. Po tomto čase budete platiť paušál štandardných 10 dolárov za mesiac, avšak pozor, výhradne za hru Destiny 2. Stadia teda nebude úplne „Netflix pre hry“ ako sa pôvodne predpokladalo, tie si budete kupovať samostatne... Tiež vám to už neznie tak dobre ako predtým?
Doručovateľ Ford
O robotkovi Amazon Scout už bola reč, avšak Ford vidí budúcnosť doručovania inak ako Amazon – hlavne v robotoch s ľudskými pohybmi. Zatiaľ ide skôr o štúdiu, preto nebudeme pridávať ironické komentáre k rýchlosti (= pomalosti) robotického doručovateľa, ale zazvonenie podobného Terminátora by nás asi slušne vyľakalo.
Smrdíte po hraní? Microsoft má pre vás Xbox kozmetiku
Ste zamestnanci marketingu v Microsofte, blíži sa výstava E3. Google predstaví Stadia, Sony naznačí budúcnosť PlayStation. Ako na seba strhnúť pozornosť, ak nemáte práve revolučné novinky? Jednoducho a geniálne – predstavíte v spolupráci s Axe nový rad starostlivosti o telo Xbox, pretože viete, že poriadny hráči sa pri hrách zapotia. Spontánne PR všetkých technologických webov zaručené a my tlieskame za nápad!
Tinder v Rusku pod kontrolou
Internet v Rusku nemá vo všeobecnosti na ružiach ustlané a všetko sa deje pod prísnym dohľadom Roskomnadzoru. Podľa posledných správ má zoznamovacia aplikácia Tinder povinne archivovať pol roka celú komunikáciu svojich používateľov a zároveň ju musieť poskytnúť orgánom činným v trestnom konaní, ak o ňu požiadajú.
ADMA gratuluje Triadu
Agentúra Triad zahviezdila v prestížnej súťaži kreativity Zlatý klinec 2019 s podtitulom Voľby do Slovenskej národnej reklamy. Agentúra večera si odniesla najviac Klincov za práce Slovensko žije všetkými farbami pre klienta Absolut, Dychová skúška pre Birell a Tváre Slobody pre O2. Fantastickým úspechom je najvyššie ocenenie Grand Prix, ktoré porota udelila po štyroch rokoch práve za kontroverznú kampaň Absolut. Pre všetkých pochybovačov prikladáme case study s výsledkami kampane – áno, vrátane obchodných výsledkov!
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)