Sme spustilo vlastnú zoznamku. Má platenú nadstavbu ako Pokec

Dvaja.sme.sk Zdroj: Dvaja.sme.sk

Najnavštevovanejší spravodajský portál Sme.sk už niekoľko dní prevádzkuje novú podstránku Dvaja.sme.sk. Nový projekt má podľa vydavateľstva ambíciou stať sa serióznou zoznamkou.

Skutočných používateľov za počítačmi a ich ozajstný záujem zoznámiť sa bude Sme overovať „ručne“ - všetky nové profily schvaľujú moderátori, čo podľa pokynov na stránke trvá do 24 hodín.

V rámci webu si môžu používatelia po bezplatnej registrácii a vyplnení profilu prezerať ostatných členov, budovať si kontakty či vymieňať správy. V rámci sekcie Domov ponúka zoznamka aj používateľov, ktorí sa zaujímali o profil registrovaného a tomu zas služba spätne ponúka vytypované potenciálne partnerské protipóly.

Web je doplnený obsahom o partnerských a vzťahových otázkach, ktorý je na podstránku linkovaný z tematickej sekcie Žena.sme.sk.

„Zoznamku chcelo Sme spustiť roky, cítili sme priestor, že popri značke seriózneho denníka môže vzniknúť aj seriózna, vyššie poziciovaná zoznamovacia služba. Takéto spojenie funguje vo svete vo viacerých prípadoch, príklad je Guardian,“ uviedol pre Mediálne.sk vedúci online produktov Petit Pressu Radoslav Augustín.

Pri registrovaní sa Sme pýta používateľov na bežné údaje ako vek, bydlisko, z osobnejších charakteristík ho zaujíma napríklad výber fajčiar – nefajčiar. V profile si možno doplniť aj množstvo ďalších podrobnejších kategórií.

Pri vyhľadávaní potenciálnych partnerov zoznamka umožňuje vytvárať si skupinu „obľúbených“ používateľov, urobiť si test „klúč k srdcu“ na profile daného člena, na základe ktorého môže posúdiť, či sa k nemu záujemca hodí podobnosťou názorov, ale aj poslať kyticu.

Používatelia musia uviesť svoju krátku charakteristiku, minimum je okolo 50 znakov. Pri aktivácii účtu uvádzajú aj, odkiaľ sa o službe dozvedeli – z Facebooku, zo Sme.sk, z internetového vyhľadávača alebo inak.

Sme.sk podľa R. Augustína dosiaľ chýbalo potrebné know-how, preto sa do projektu nepúšťali. „Naskytla sa ale príležitosť spolupráce s maďarskou spoločnosťou Habostorta, ktorá dlhoročne prevádzkuje jednu z najúspešnejších maďarských zoznamovacích služieb Randivonal. Firma nám poskytuje presne to, čo nám pre štart chýbalo - okrem dlhoročných skúseností aj softvér, ktorý sme lokalizovali, či marketingové know-how,“ načrtol.

Aj nová zoznamka Sme.sk stojí podobne ako viacero služieb tohto typu na nadstavbových platených funkcionalitách. Na Slovensku najrozšírenejší Pokec od Azetu napríklad čerpá výraznú časť príjmov zo svojej doplnkovej služby Plus, ktorá okrem iného za mesačný paušál používateľovi umožňuje vidieť osoby, ktoré si pozreli jeho profil a teda prejavili potenciálne záujem.

Dvaja.sme.sk z nadstavbových funkcií ponúka takzvané VIP Rande, ktorého princíp sa ponáša na „topovanie“ ponúk na inzertných portáloch. „Ako člen VIP Rande sa objavíš na zvýraznených pozíciách a uvidí ťa oveľa viac ľudí,“ promuje službu s cenou 2,50 eura web.

Za poplatok sľubuje zoznamka prominentné zobrazovanie používateľa na začiatku VIP galérie na domovskej stránke či zaraďovanie do denných mailingových prehľadov, do ktorých vyberá určitý počet členov a prehľady posiela ostatným používateľom.

Služba zároveň okrem kontaktovania ostatných používateľov správou cez aplikáciu umožňuje aj priame zaslanie SMS správy, ktorú web spoplatňuje zvýšenou tarifou 80 centov.

Sme spustilo vlastnú zoznamku. Má platenú nadstavbu ako Pokec

Sme spustilo vlastnú zoznamku Zdroj: Dvaja.sme.sk