Freemailová služba Post.sk sa zrastie so svojím prevádzkovateľom Sme.sk v oblasti prihlasovania. Pre prihlásenie do poštovej schránky by sa mal používať rovnaký login ako pre zvyšok služieb Sme.sk, na ktoré je potrebné sa registrovať. Pre Mediálne.sk to uviedol šéfdeveloper Sme.sk Tomáš Ulej.
Jednotné kontá pre Post a zvyšok Sme by mali vzniknúť v priebehu najbližších týždňov. Podobný proces Sme.sk už raz absolvovalo, keď spájalo všetky ostatné svoje služby pod jedny prihlasovacie údaje. Túto fázu spravodajský portál dokončil začiatkom minulého roka. V prípade Postu by spojenie loginov mal byť posledným krokom v jeho pričleňovaní k Sme.sk.
Veľký skok smerom k sebe oba weby absolvovali v júni. Vtedy Petit Press zrušil samostatnú homepage Post.sk a prihlasovanie na freemailovú službu začlenil do titulky Sme.sk. V minulosti mal Post riešenú podobne ako niektoré konkurenčné freemaily - okrem prihlasovacieho formulára na nej zverejňoval napríklad spravodajský feed zo Sme.sk a doplnkové informácie.
Stará titulka Post.sk mala za máj podľa merania AIMmonitor mesačnú návštevnosť vo výške 190-tisíc RU. Po zrušení pôvodnej titulky Postu a presunutí prihlasovacieho formulára na Sme.sk podľa Uleja mierne stúpol počet nových používateľov.
Na Post.sk robí Petit Press postupné zmeny od roku 2009. S nimi súvisí aj vzájomné približovanie sa so Sme.sk. “V prípade Post.sk došlo od jej pričlenenia pod doménu Sme.sk k výrazným zmenám v jej vnútornom fungovaní, ktoré výrazne prispelo k jej skvalitneniu,” uviedol Ulej. Koncom roka 2009 začal Petit Press relaunch Postu s novým dizajnom. Fremail je postavený na mailovej platforme Zimbra, na ktorej funguje napríklad Yahoo! Mail.
Sme.sk a Post nie sú jediné služby, ktoré v súčasnosti plánujú prepojenie loginov. Na podobný krok sa chystajú aj Ringier Axel Springer a Azet. Tie pripravujú jednotné prihlasovanie po tom, čo RAS kúpil väčšinový podiel v Azete koncom minulého roka.