Slovenský Google AdSense už nie je generátor ziskov

PR agentúra Mmd spolupracujúca s Google na Slovensku vo štvrtok opätovne predstavila spustenie služby Google AdSense for content pre slovenské internetové stránky. Tlačovú správu, ktorú agentúra distribuovala médiám v pondelok, totiž kvôli nepresným faktom po niekoľkých hodinách stiahla. Dôvodom bol evidentne zle preložený zahraničný originál.

V pôvodnej správe sa uvádzalo, že Google predstavuje na Slovensku “voľný generátor ziskov“, prostredníctvom ktorého mali majitelia obsahu generovať finančné prostriedky, ak čitatelia kliknú na reklamu z databázy Google. V opravenom texte sa už uvádza, že majitelia obsahu zarábajú, ak čitatelia kliknú na inzerciu.

Stránka Google začiatkom týždňa ešte neumožňovala prihlásiť sa do programu Google AdSense a aj do dnešného dňa tvrdí, že “Google AdSense pre obsah nie je k dispozícii pre webstránky v slovenčine“. Pod týmto textom však už pribudol button, ktorý tvrdí pravý opak: “Začať je jednoduché – pre podanie prihlášky, kliknite sem“.

Ako uviedla Martina Šimorová z agentúry Mmd, slovenská pobočka PR agentúry pre Google zatiaľ len distribuuje tlačové správy a ide o jednorazový projekt.

(tc)