Power Editor opäť s možnosťou časovať reklamu
Možnosť načasovať si PPC reklamu na Facebooku už bola, no časom ju odstránili. Teraz sa opäť vracia, avšak len pre tých inzerentov, ktorí zadávajú rozpočet cez „Lifetime budget“ (rozpočet po celé trvanie kampane). Do úvahy preto prichádza pre nich aj možnosť zvoliť si okrem cielenia aj presne deň a hodinu, kedy sa ich PPC budú zobrazovať. O tom cielení však ešte bude reč...
Aj vodca má meme!
Kym Čong-Un sa bol porozhliadnúť v severokórejskej fabrike na lubrikanty. A nechal sa pri tom tak neuveriteľne odfotografovať, že internet päť vybuchol pod záplavou meme obrázkov z tejto udalosti. Pozrite si tie najlepšie na Mashable.
Facebook čelí žalobe, aká nemá obdobu
Facebooku horí pod zadkom. Aj keď v minulosti už čelil viacerým žalobám, Max Schrems už viac ako štyri roky (a to má len 26 rokov!) s Facebookom bojuje za zlepšenie ochrany osobných údajov – teraz však spravil poriadny rozruch, keď láka na 500 eur každého, kto sa zapojí do kolektívnej žaloby proti Facebooku na stránke fbclaim.com. Dôvodom je práve nedostatočná ochranu osobných údajov, respektíve obchodovaním s nimi. Rovnako ich Facebook údajne poskytuje aj americkej tajnej službe (NSA). TREND.sk s ním prináša rozhovor.
Spravte si moderné auto aj z vášho šrotu ;)
Head-up displeje nie sú v autách nič nové a prémiové automobilky ich ponúkajú. Doteraz ste so starým autom mohli po takejto obrazovke len túžiť, to však mení Navdy s ich riešením hlasom ovládaného pripojiteľného (položiteľného?) displeja - okrem základných informácii o jazde vás spoľahlivo odnaviguje alebo pomôže vybaviť SMS či telefonáty. A to všetko bez spustenia rúk z volantu, priamo pred vašim zrakom. A mimochodom – ak vás aj nezaujala táto technológia, majú fešácky modernú stránku, čo stojí za videnie.
Ako na úspešnú kampaň s malým rozpočtom?
Na webe ADMA opäť niekoľko skvelých článkov! Tentokrát dávam do pozornosti prvý zo série o začiatkoch v Google Analytics, alebo sa nechajte inšpirovať v najnovšej case study – úspešná kampaň s malým rozpočtom z klávesníc paravan interactive je tým pravým. A aby sa nezabudlo – Visibility má vonku opäť skvelý contentový článok o tom, čo robiť, ak máte tragický web.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.
Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)