Twitter a hudba?
Twitter investuje a robí to dosť potichu. Objektom je nemecký startup SoundCloud, služba pre online distribúciu hudby, do ktorej vložil 70 miliónov dolárov. Čo z toho bude mať Twitter, nie je úplne jasné, keďže už v minulosti s vlastnou platformou Twitter Music neuspel. Viac v tomto článku.
Zdroj: SITA / AP
Automatizovaný luxus pre nové storočie
Automobilové koncepty sleduje nejeden človek so zatajeným dychom – niektoré potom s dychom úplne vyrazeným. Štúdia od Rolls-Royce s názvom 103EX je elektrické auto (budúcnosť nepraje RR dvanásťválcom), ktoré nevyžaduje vodiča. Je navrhnuté pre maximálny zážitok z jazdy, ovládané hlasom. A naviac vyzerá presne tak opulentne, ako by ste od Rollsu čakali. Okrem videa odporúčam aj webstránku, ktorá predstavuje koncept naozaj mimoriadne detailne. Za seba tlieskam a šetrím! :)
LinkedIn predaný
Najväčšia profesná sociálna sieť na svete má nového majiteľa. Stal sa ním Microsoft, čo je dosť neočakávané, keďže bol nedávno na nákupoch fínskeho giganta Nokia a teda boli na mieste očakávania, že to na určitý čas bude stačiť. LinkedIn zarába hlavne na nábore pracovníkov, prémiovom predplatnom a čiastočne na inzercii. Tržby v minulom roku dosiahli takmer tri miliardy dolárov, avšak LinkedIn aj napriek tomu vykázal stratu 166 miliónov. Viac na Medialne.sk.
Zdroj: TechCrounch.com
X-Box a Project Scorpio
Pri Microsofte ešte ostaneme. Okrem spomenutej kúpy LinkedIn oznámili na najväčšej videohernej výstave na svete E3 oficiálne projekt Scorpio, čo nie je nič menej ako nová generácia konzoly X-Box s načasovaním na rok 2017. Zároveň dostala súčasná generácia One nového, menšieho a silnejšieho nástupcu X-Box One S. A aby hráčov dorazili úplne, tak bude ešte lacnejší. O oznámení podrobne informuje Kotaku.com.
ADMA študentom
V ADMA sme si istí, že toto leto bude pre všetkých študentov úplná pecka! Určite aspoň pre tých, ktorí sa nakopnú a spravia niečo pre svoju budúcu kariéru. Na #ADMAblog-u prinášame návod, ako to dosiahnuť.
Ak ste sa niekedy v mladosti bavili napríklad tým, že ste tajne špehovali svoju lásku, tak práve viete tieto skúsenosti využiť. Google sleduje vás, viete však o tom, ako môžete vy vyšpiónovať Google?
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)