Xiaomi vykráda ako nikto
Apple má Memoji a Xiaomi má... Mimoji. Animovaná verzia emotikonov od čínskeho giganta nevyzerá len podvedomo, ale ide o kompletnú designovú kopírku a zmena jedného písmena v mene je tiež čistý výsmech. Takto nie!
Keď UI navrhne netvor
Grafické používateľské rozhranie, teda slovenský preklad výrazu User Interface (skrátene UI), je veľmi zjednodušene povedané vizuálne stvárnenie všetkého, s čím ako bežný smrteľník pri prezeraní obsahu na internete prídete do kontaktu. Nie vždy však grafický návrh vypáli podľa predstáv – presne to je podstatou parodického webu User in yer face, ktorý sa zameriava na to najhoršie a najnefunkčnejšie, s čím sa ako používateľ viete stretnúť. A ešte vám pritom meria čas, aby ste vedeli, koľko ste sa trápili. Zákerné!
Rodí sa v Holandsku reálna konkurencia Tesle?
O elektromobiloch píšeme pomerne často a okrem Tesly bola viackrát reč o Mercedes EQC či Audi e-tron. Avšak preteky v elektromobilite rozhodne prajú novátorským startupom a ich originálnym myšlienkam. Holandský koncept One automobilky Lightyear je špecifický v integrovaní solárnych panelov priamo do kapoty a strechy, čo podľa výrobcu má rekordný dopad na zvýšenie dojazdu – výrobca sľubuje až 800 kilometrov. Vizuálne auto pripomína mix retro tvarov a moderných technológii, čo sa nám páči.
Niantic by Google
Asi ste počuli o megaúspešnom hite Pokémon Go, ktorý pred niekoľkými týždňami doplnila hra zo sveta Harryho Pottera s názvom Wizards Unite. Obe hry využívajú rozšírenú realitu a stojí za nimi štúdio Niantic. Zaujímavosťou je, že táto spoločnosť s hodnotou štyri miliardy dolárov je v podstate „bokovka“ patriaca Google. Na zmapovanie histórie a súčasnosti okolo Niantic sa vydáva skvelý článok od TechCrunch.
ADMA Academy: online médiá
V rámci ADMA Academy znova nemohol chýbať blok o online médiách a ich plánovaní. Veď ako by sa ten starostlivo pripravený a kreatívny obsah, ktorý vytvoríme, dostal na svetlo sveta? Zistite základné strategické prístupy v online plánovaní a omnoho viac!
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)