Noizz cieli na používateľov spadajúcich do generácie, ktorá vyrástla v digitálne prepojenom svete, prijíma správy a zábavu predovšetkým na mobilných zariadeniach a ktorá je aktívna na sociálnych sieťach. Tento segment si podchytili mnohé alternatívne komunitné weby, tradičné vydavateľstvá sa preto mladších používateľov snažia osloviť vlastnými projektmi.

Ringier web pre mladých spustil najprv v roku 2015 v Poľsku, v tomto roku sa pridala slovenská verzia. Stránka zameraná na ľahšie témy, zaujímavosti a zábavný obsah má osloviť najmä čitateľov od 16 do 35 rokov.

Aby bol obsah blízky cieľovej skupine, buduje Ringier redakciu z príslušníkov generácie mileniálov. Cieľom je zároveň ponúkať obsah s virálnym potenciálom. Témy a spracovanie prispôsobené mladšej cieľovke majú zároveň prilákať inzerentov, ktorí majú záujem komunikovať s mladšou skupinou spotrebiteľov.

Srbsko je treťou krajinou, kde Noizz spúšťa Ringier Axel Springer. Z krajín strednej Európy, kde švajčiarsko-nemecký mediálny dom pôsobí, je nateraz bez Noizzu Maďarsko.

Návštevnosť webu na Slovensku dosiahla v októbri tohto roka podľa online AIMmonitora 644 280 reálnych používateľov. Napríklad web Refresher.sk zameraný takisto na mladších čitateľov a soft content ich mal v rovnakom mesiaci 523 706.