Cenový porovnávač Pricemania.sk, prevádzkujúci aj internetový bazár Bazarmania.sk, rozšíril svoje portfólio v e-commerce segmente o vlastný vyhľadávač zliav Zlavomania.sk.

Niekoľko podobných agregátorov už na trhu funguje, najväčšie spomedzi nich sú weby zlavy.sme.sk či Odpadnes.sk. Na jednom mieste združujú ponuky viacerých zľavových portálov.

Zlavomania.sk sa chce podľa vlastného vyjadrenia odlíšiť tým, že bude zaraďovať len ponuky z overených zľavových portálov. Spoločnosť bude spolupracovať s niekoľkými väčšími službami tohto typu ako Zlavomat.sk, ZlavaDna.sk, Zamenej.sk či Booomer.sk.

„Napriek výraznej konsolidácii trhu zľavových portálov stále vidíme zmysel v uľahčení vyhľadávania a výberu zliav zo všetkých kvalitných portálov na jednom mieste. Navyše pripravujeme nové funkcie a služby, ktoré pomôžu fanúšikom zliav orientovať sa v zľavovom svete," uviedol šéf spoločnosti Michal Král.

Zlavomania.sk zriadila e-mailovú adresu [email protected], obracať sa na ňu majú zákazníci v prípade, ak by predsa len narazili na neserióznu ponuku či poskytovateľa zľavy. Zákazníkom ponúka možnosť zasielania newslettera s aktuálnymi zľavami.

Pricemania spustila agregátor zliav. Chce byť jednotkou trhu

Zlavomania.sk Zdroj: Zlavomania.sk

Uviedla sa claimom „luxus nebol nikdy dostupnejší“. Na nový web odkazuje veľký horný banner na Pricemania.sk.

Web Zlavomania.sk dostal responzívny dizajn – stránka je optimalizovaná pre mobilné zariadenia. Pricemania uviedla, že z nového webu má ambíciu urobiť jednotku v rámci vyhľadávania zliav na internete.

Počet zľavových portálov sa v ostatných mesiacoch na Slovensku zredukoval. Podľa odhadov z brandže ich začiatkom roka bolo okolo 60 až 70, v súčasnosti by malo ísť o nižšie číslo. V tomto roku skrachovala trhová trojka Shopcity.sk aj štvorka Hyperzľava.sk, ktorá patrila pod český portál Hypersleva.cz.