Porovnávač cien Pricemania.sk zaviedol viaceré nové funkcie a pripravuje úplný redizajn. Používateľom chce uľahčiť výber spoľahlivého obchodu, e-shopom zas ponúknuť prémiový produkt. Mení preto zobrazenie produktov a systém porovnania ich cien.

Novinky na Pricemanii sú zatiaľ čiastkové, na kompletnom redizajne sa v súčasnosti ešte iba pracuje. V snahe zlepšiť servis porovnávač spravil niekoľko zásahov už v súčasnosti. Nová podoba niektorých funkcií je spustená od minulého týždňa.

Najväčšími zmenami prešla stránka zobrazujúca detaily o hľadanom produkte. Kým v minulosti ponúkala Pricemania používateľom na výber z ponúk e-shopov, ktoré sú na porovnávači agregované bezplatne alebo v rámci platenej spolupráce, po novom najvýraznejšie odporúča niekoľko e-shopov označených ako “overené zákazníkmi”. Ostatné e-shopy sa zobrazujú až na nižších pozíciách.

Tieto Pricemania zaraďuje na základe svojich skúseností s predajcami a spokojnosti zákazníkov. Umiestnenie do zoznamu je však zároveň platené a je drahšie než bežné platené pozície na nákupnom webe. Porovnávač oslovuje obchody zo svojho “overeného” zoznamu a ponúka im možnosť zobrazovania na prémiových pozíciách.

Benefity by z nového produktu mali mať rovnako obchody aj používatelia. Cieľom je podľa tlačovej správy, ktorú Pricemania k faceliftu zverejnila, zmeniť zameranie webu viac smerom k porovnaniu kvality obchodov. “Napriek tomu, že cena je jedno z kritérií, nemala by byť rozhodujúca,” tvrdí v oficiálnom vyhlásení šéf portálu Michal Král.

Porovnávač cien Pricemania začína s redizajnom, zaviedol zoznam

Zdroj: Pricemania.sk

Pre predajcov je zas podľa neho motivujúce dostať sa do prémiového boxu medzi overené obchody. Podľa informácií, ktoré PR manažérka Pricemanie Simona Chrappová poskytla pre Mediálne.sk, o nový program prejavili záujem takmer všetky oslovené e-shopy.

Okrem zmien pri predávanom tovare Pricemania pridala v rámci čiastkového redizajnu aj vlastný chat priamo na webe ako nový nástroj na online zákaznícku podporu a zobrazenie e-shopov podľa vzdialenosti od kupujúceho.

Michal Král dodal, že zmeny na Pricemanii budú pokračovať. “Toto je iba medzistupeň. V horizonte najbližších mesiacov budeme kompletne redizajnovať,” avizuje. Pricemania nemenila zásadnejšie dizajn dlhšie ako tri roky. V súčasnosti prebieha tender na dodávateľa novej podoby stránky.

Pricemania je v súčasnosti podľa AIMmonitora tretí najnavštevovanejší porovnávač cien na slovenskom trhu. Líder Heureka.sk pritiahol v júni 509-tisíc reálnych používateľov (RU), druhý Najnákup 391-tisíc a Pricemania 283-tisíc RU.