Na Webnovinách pribudla od aktuálneho týždňa rubrika „spoločenský komix“, kde sa objavujú obrázky podobné tým z Cynickej obludy, ktorú zastrešuje na webe Denník N.
Aj v prípade Webnovín ide o jednotlivé obrázky pozostávajúce z fotografie a textového doplnenia v bubline. Stránka zverejňuje spravidla jeden komiks denne, žarty si už urobila z premiéra Roberta Fica, ministra zdravotníctva Viliama Čisláka, ktorému nasadili okuliare, aké nosia nevidiaci, ale aj z Igora Matoviča a Richarda Sulíka.
Na stránku Webnovín sa dostala v rubrike už aj Paris Hilton, ktorá „odobrila“ organizovanie predraženej konferencie TechMatch, lebo ani ona sama neberie akcie pod milión.
„Chceli sme Webnoviny oživiť o obrazkové a humorné komentáre spoločenského diania,“ uviedol pre Mediálne.sk Samuel Schlarmann, výkonný riaditeľ spoločnosti iSITA, do ktorej portfólia patria Webnoviny.sk.
Kto za komiksami stojí autorsky, nie je známe. „Autorov zatiaľ máme viacero, ale hľadáme aj nových,“ dodal S. Schlarmann.
Spoločnosť iSITA prevzala weby agentúry SITA a spojila ich v jednej firme v lete tohto roka. Krok nadväzoval na skorší obchod, v ktorom spolumajiteľ súkromnej tlačovej agentúry Igor Grošaft vlastnícky vstúpil do spoločnosti iDen Media, pôvodne prevádzkujúcej weby ako Najky.sk a Bratm.sk.
Tie pôvodne patrili práve S. Schlarmannovi, ktorý ako výkonný riaditeľ vedie spoločnosť iSITA. Ako jej vlastníka uvádza obchodný register Grošaftovu firmu GI Assets, konateľom je generálny riaditeľ agentúry SITA Ivan Sámel. iSITA v súčasnosti zastupuje viacero webov združených pod uzlom Webnoviny.sk, ako napríklad Podnikam.sk, DamskaJazda.sk, Banger.sk, PesiaZona.sk, Cestujsi.sk, ale aj Bratm.sk a Najky.sk.
Firma sa zameriava na spoločný predaj reklamy na jednotlivých weboch, klientom prezentuje 800-tisíc reálnych používateľov mesačne, ako aj možnosť „distribúcie článkov s identickým nadpisom i celým textom vrátane fotografií na 28 partnerských portáloch“.