Komunitný portál Pokec.sk spúšťa od augusta novú kampaň. Snaží sa v nej ukázať, že komunikácia cez komunitný portál môže byť v niektorých situáciách pre ľudí jednoduchšia ako osobný rozhovor.
Novú kampaň s claimom “Povedz to cez Pokec” vytvorila agentúra Respect APP. Spustená je od začiatku mesiaca a bežať bude v televízii, rádiách, outdoore aj printe. Azet okrem toho sľubuje, že kampaň bude mať aj druhú, virálnu časť. V tlačovej správe hovorí o “netradičných a veľmi interaktívnych konceptoch pre virálny marketing”.
Kampaň zobrazuje mladých ľudí v bežných každodenných situáciách a zároveň ich rozhovor o týchto situáciách s neznámymi cez Pokec. Vizuály majú zdôrazniť, že hlavné postavy kampane majú skryté priania, ktoré sa odvážia vysloviť iba na internete, prostredníctvom rýchlej pošty Pokecu.
“Človek v bežnej komunikácii nie vždy nájde vhodné slová alebo odvahu, aby niečo povedal a preto je otvorenejší a priamejší v komunikácii prostredníctvom komunitného portálu Pokec,” uvádza marketingový riaditeľ Azetu Jindřich Staněk ku kampani.
Zdroj: Azet.sk
Použitá myšlienka nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu Pokecu za posledné dva roky. V lete 2009 Pokec prešiel redizajnom, v rámci ktorého vedenie Azetu avizovalo úmysel motivovať ľudí k menšej anonymite zverejňovaním svojich mien a vytváraním súkromných a pracovných sietí. Tým by sa Pokec odklonil od svoje dovtedajšej politiky zachovávania maximálnej anonymity používateľov, ktorí sa pri svojich aktivitách na komunitnom webe radi skrývali za prezývky.
Zmena zamerania Pokecu nakoniec nebola plne uskutočnená. Už o rok neskôr sa Pokec v letnej kampani k anonymite vrátil, začal ju promovať ako svoj benefit. Tohtoročná kampaň v tejto myšlienke pokračuje. Podľa Staněka reklama pripomína, že Pokec ako jediný “oproti konkurencii poskytuje svojim používateľom vďaka anonymite viac slobodného prostredia na vyjadrenie svojich ozajstných túžob, prianí či myšlienok”.
Pre Pokec ide o prvú kampaň po rokoch, ktorú robí s novou agentúrou. V minulosti jeho prevádzkovateľ Azet spolupracoval s Wiktor Leo Burnett.
Pokec v kampaniach promujúcich jeho komunitnú funkcionalitu pokračuje posledné dva roky od redizajnu. Kampane máva spravidla v letných mesiacoch.