S príchodom leta ide Azet.sk opäť do médií. Najväčší slovenský portál spúšťa kampaň na svoj najsilnejší produkt Pokec.sk. Portál o kampani informuje tlačovou správou.

Nová kampaň má slogan “Nájdi si priateľov na Pokeci” a má zdôrazniť interaktivitu a možnosti svojej komunitnej služby.

Okrem toho sa rovnako ako jej predchodcovia zameriava na komunikáciu najsilnejšej stránky Pokecu - jeho návštevnosti. Nové vizuály vytvorené agentúrou Wiktor Leo Burnett upozorňujú, že na Pokec denne zavíta viac než pol milióna a mesačne 1,4 milióna reálnych používateľov.

Pokec CTL.indd
Pokec CTL.indd

Zdroj: Azet.sk

V porovnaní s predchádzajúcou kampaňou z minulého leta má aktuálna reklama nový prvok - generické fotografie využité v predchádzajúcej kreatíve nahradili na objednávku vyrobené zábery zobrazujúce skutočných používateľov Pokecu. Tí sa do reklamy dostali prostredníctvom castingu, ktorý prebiehal v uplynulých týždňoch na komunitnom webe.

Novú kampaň komunikuje Azet od konca minulého týždňa, prvé exempláre reklám boli nasadené už o niekoľko dní skôr. Zatiaľ v outdoore na citylightoch. Kampaň však bude pokračovať počas celého júla a augusta, nasadená bude aj v tlači, na weboch Azetu, v televízii a rozhlase.

Okrem toho sa plánuje Azet promovať aj prostredníctvom LCD panelov v MHD v rámci Bratislavy. Po podobnom komunikačnom kanáli siahol v minulosti napríklad konkurenčný Zoznam.sk, ktorý na LCD obrazovkách zobrazuje spravodajstvo zo svojho servera Topky.sk.

Novú kampaň na Pokec spúšťa Azet takmer presne rok po predchádzajúcej komunikácii. Tú portál štartoval v júni 2009 pri príležitosti redizajnu Pokec.sk. Vtedy bola kampaň postavená okolo sloganu “Všetci sú na Pokeci”, prebiehala v outdoore, tlači, rozhlase aj v TV. Viac informácií o staršej kampani Azetu.