Marketingová iniciatíva postavená na reálnych príbehoch ľudí zahŕňa aj trojicu spotov, v ktorých vystupujú kamaráti – korčuliari, manželský pár, ktorý sa podľa videa spoznal cez Pokec, či mladé tanečníčky, ktoré obsadila skupina Peter Bič Project do videoklipu po výzve na portáli.

Účinkujúcich do reklamy hľadal Pokec na webe. Z príbehov si vybral spomínané tri. Spoty sú nasadené v televízii, mediamix okrem toho zahŕňa inzerciu v rádiách, kinách, printe a tiež internetovú podporu na vlastných weboch Azetu, kde sú spoty uvedené ako videoreklama a vizuály použité na branding stránok.

Kreatívny koncept vznikol in-house v Azete, produkciu mala na starosti Gluuu TV. Kampaň pobeží do konca novembra, pričom používatelia sa o svojej skutočné príbehy s Pokecom môžu deliť naďalej.

„Za 15 rokov pôsobenia Pokecu dostávame na naše oddelenia množstvo ďakovných e-mailov a príbehov od používateľov, ktorí práve vďaka Pokecu spoznali veľa nových priateľov, členov hudobných a tanečných skupín, ale aj svojich životných partnerov. Preto sme sa rozhodli niektoré z nich vybrať a ukázať ostatným,“ vysvetlil pozadie idey kampane generálny riaditeľ Azetu Milan Dubec.

Pokec využíva marketingové kampane pravidelne. Vlani promoval svoju novú mobilnú aplikáciu spotmi s Rytmausom, populárnou postavičkou z Lokal TV. V roku 2012 zas v ostatných médiách nasadil kampaň pre službu Stretko.

Veľkú kampaň mal Pokec aj pred tromi rokmi, keď používateľom zdôrazňoval svoje anonymné prostredie s vysvetlením, že „človek je otvorenejší a priamejší v komunikácii prostredníctvom Pokecu, lebo v bežnej komunikácii nie vždy nájde vhodné slová alebo odvahu, aby niečo povedal“.

Azet v prípade Pokecu v súčasnosti uvádza 1,3 milióna nickov a denne osem miliónov odoslaných správ rýchlej pošty. V septembri komunitný portál navštívilo podľa AIM monitora 1 015 389 reálnych používateľov, čo v medziročnom porovnaní predstavuje pokles sedem percent.

Azet uvádza, že používatelia Pokecu na portáli strávia v priemere 40 minút denne. Priamou konkurenciou služby sú silné medzinárodné sociálne siete, najmä Facebook, ale aj instant messengery typu WhatsApp či Viber.

Pokec má novú kampaň. S reálnymi ľuďmi, čo sa cezeň našli

Zdroj: Azet

Pokec má novú kampaň. S reálnymi ľuďmi, čo sa cezeň našli

Zdroj: Azet