Aktualizácia: Pokec ako miesto, kde sa stretnete s kamarátmi, rodinou či susedmi. Tak má o chatovacom portáli s komunitnými ambíciami hovoriť nová kampaň. Viac o nej pre Mediálne.sk povedal Karol Gogolák z Azetu.



Nadchádzajúca fáza kampane má upozorňovať, že Pokec je nový. Zatiaľ bez detailov o funkcionalite. "Kampaň je imidžová, neobsahuje popis funkcionalít, preto je minimializované riziko, že by vývojový stupeň inovovaného produktu spôsobil odliv návštevníkov," hovorí Gogolák.



Azet hovorí o svojej kampani na Pokec ako o najväčšej v histórii ktorejkoľvek jeho služby. "Etablujeme sa v pozícii trhovej jednotky, a preto aj komunikácia musí tomu objemovo aj obsahovo zodpovedať," vysvetľuje Gogolák. Druhá fáza má prísť na jeseň, keď "bude už produkt doladený".

 




Zverejnené 8. júna:

Pokec bude mať novú, veľkú kampaň. Pozrite si prvé obrázky

Na Pokeci je veľa ľudí. Hlavne to znie z nových reklám spoločnosti Azet na jeho najsilnejšiu službu. Chatovací portál s komunitnými ambíciami sa chystá spustiť novú veľkú kampaň. Pre Mediálne.sk poskytol prvé vizuály.

Podobne ako posledná veľká kampaň zastrešujúceho portálu Azet, aj jeho súčasť Pokec nekomunikuje cez príbehy, ale veľké heslá: "V tejto sekunde je na Pokeci 100 000 ľudí", "Dnes príde na Pokec viac ako 500 tisíc ľudí" alebo "Tento mesiac príde na pokec viac ako 1 200 000 ľudí".

Pokec bude mať novú, veľkú kampaň. Pozrite si prvé obrázky



Príbehy však, naopak, sľubuje televízna kampaň. Podľa marketingového manažéra Azetu Filipa Švaňu sa práve dokončuje.

Kampaň bude na internetový subjekt veľká: okrem billboardov a bigboardov sa bude dať vidieť aj vo veľkých médiách ako televízia, rádio a tlač. Súčasťou mediaplánu sú aj plagáty v MHD, fitnescentrách, baroch či kinách.

• Azet ukázal tri vizuály: Pozrite si všetky v jednom súbore (PDF)

Pokec bude mať plno publicity v čase, keď sa ešte len skúša jeho nová verzia. Azet ju otvoril v máji. Viac o novej verzii.

Kampane pre slovenskú internetovú jednotku robí Wiktor Leo Burnett. Na konte má reklamy na Azet, ktorá tiež komunikovala najmä cez písaný text. Azet sa spájal s heslami ako "Dnes na mňa myslí 500 tisíc ľudí a nie som sex" a podobne. Spred roka je inzerát, ktorý ukazoval zašpinený a opotrebovaný vizuál titulnej stránky Azetu, aby ilustroval "najpoužívanejšiu stránku".

Správu budeme aktualizovať. Mediálne.sk zaslalo Azetu otázky o novej kampani.

Pokec bude mať novú, veľkú kampaň. Pozrite si prvé obrázky