Novinkou oproti minulosti je zmenená homepage, ktorá už nie je zložená iba z noviniek týkajúcich sa festivalu, ale je akousi mozaikou rozličného obsahu z webu. Webová stránka má byť dizajnovo a funkčne viac hravá a „user friendly“.
„Nový web festivalu Pohoda je samostatný komunikačných kanál, ktorý funguje počas celého roka, a tak sme pri redizajne k nemu aj pristupovali. Vytvorili sme jednoduchú platformu, ktorá nám umožní komunikovať jednotlivé ročníky, bez ohľadu na ich aktuálny vizuál – používateľ si tak nemusí každý rok zvykať na úplne nový web,“ vysvetľuje šéf Milku Martin Jenča.
Zdroj: Pohodafestival.sk
Viaceré zmeny sa týkajú aj sekcie Webparty, pribudla možnosť vyhľadávania pomocou hashtagov. Festival na web „pribral“ aj dosiaľ oddelené portály PohodaWorkers a PohodaVolunteers, ktoré používa na organizáciu pracovníkov a dobrovoľníkov počas konania festivalu. Pohoda plánuje doplniť aj sekciu NGO, pomocou ktorej spravuje neziskové organizácie.
Novinkou má byť tiež sekcia ProArea, ktorej cieľom je zjednodušiť komunikáciu a orientáciu pre organizátorov, dodávateľov, účinkujúcich a novinárov na festivale.
„Nový web nevnímame len ako jednorázový online nosič vizuálnej identity aktuálneho ročníka, ale ako portál pre multižánrové podujatie 21. storočia. Pre festival s medzinárodným renomé, akým je Pohoda, je kvalitná online prezentácia nevyhnutnosťou. Jedným z cieľom webu bolo pomôcť festivalu aj z organizačného hľadiska,“ vysvetľuje Matwe z tímu Pohody.
Súčasťou komunikácie festivalu je každý rok reklamná kampaň. Minulý rok ju pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett, túto sezónu ju má na starostli opäť agentúra Milk. Festival oznámil spoluprácu s Milkom v závere minulého roka. Obe strany kooperovali už v minulosti, v rokoch 2007 až 2013.