Internetové ambície Spoločnosti 7 Plus dostali dnes reálne kontúry, portál denníka Plus jeden deň dostal nový dizajn a štruktúru. Zároveň sa zrejme stal hlavnou aktivitách vydavateľstva na internete, všetky internetové vydania časopisov sa ocitli na subdoménach adresy Pluska.sk.
Na slovenský internet pribúda ďalší bulvár, ktorého benefitom je obsah tlačeného periodika. Pluska.sk prichádza v čase, kedy musel vydavateľ najčítanejšieho tlačeného bulváru Nový Čas Ringier výraznou kampaňou denník znovu uviesť na web.
Spoločnosť sedem plus uvádza bulvár na trh pod značkou Pluska.sk.
Titulku od konkurencie odlišuje najmä dominantný box s prepínateľnými top-témami, nižšie v štruktúre ponúka Pluska.sk štruktúrované kategórie spravodajstva a magazínový obsah pre mužov či ženy. Portál intenzívne pracuje s fotografiami a videami, zväčša však využíva len materiály nakúpené od svetových agentúr.
Nová Pluska.sk
Rozlúčka s Plusjedenden.sk
Keďže Čas.sk sa podľa informácií Ringieru programoval len niekoľko dní, v ponúkaných funkciách má Pluska viacero predností v podobe diskusií, ankiet či vyhľadávania. Čas.sk diskusie stále nezapol. Unikátnou možnosťou Pluska.sk na trhu je "listovanie" v aktuálnom vydaní denníka. Nový portál má aj flashovú aplikáciu s predpoveďou počasia, Čas.sk má len obrázky. Do sekcie s počasím nedávno investovala Pravda.sk.
Portál láka na ďalšie weby vydavateľstva, zobrazuje napríklad recepty z portálu časopisu Dobré jedlo či články pre mužov z portálu mužského mesačníka Brejk. Viac viditeľnú konkurenciu tak dostáva napríklad Ringierov Adam Online.
Plus jeden deň je na webe od prvého dňa na stánkoch. Web na Plusjedenden.sk zväčša len mechanicky preklápal obsah z novín podľa ich štruktúry.
Najčítanejším bulvárom na webe sú stále Bleskovky.sk, ktoré sú od začiatku minulého mesiaca bez obsahu z Nového Času. O populárnych osobnostiach chce informovať aj nový Šoubiznis.sk. Silnú bulvárnu sekciu Koktejl má Pravda.sk.