V roku 2012 boli príjmy Piano Media takmer 230-tisíc eur. Vtedy firma skončila v hlbokej strate vyše 719-tisíc eur. Táto bilanciu sa v minulom roku ešte zhoršila, keď Piano Media evidovala stratu 746 168 eur.
Pre úplnosť, v prvom roku fungovania (2011), keď Piano Media tržby účtovala za 10 mesiacov roka, sa výnosy dostali na úroveň takmer 104-tisíc eur pri strate vyše 222-tisíc eur. Spoločnosť začala oficiálne pôsobiť od mája 2011, keď viaceré slovenské médiá implementovali jej riešenie na spoločné spoplatnenie online obsahu.
Piano Media medzičasom vstúpila aj na poľský a slovinský trh a získala tiež niekoľko ďalších klientov vrátane amerického časopisu Newsweek a médií v Škótsku, Španielsku a Nemecku. V súvislosti so vstupom na západné trhy očakáva spoločnosť zlepšenie finančných ukazovateľov, ktoré by sa malo prejaviť už v aktuálnom roku.
Pokiaľ ide o pôsobenie na Slovensku, spoločnosť v máji tohto roka informovala, že od predplatiteľov vybrala za vyše tri roky fungovania dovedna 1 102 172 eur, z toho vyše 771-tisíc putovalo na účty zapojených médií. Za tri roky evidovala Piano Media na slovenskom trhu celkovo 51 619 zákazníkov.
Zo slovenských webov sú v Piane v súčasnosti zapojené Sme.sk a Korzár.sk (ponúkajúce aj vlastné predplatné mimo Piana),Týždeň.sk, Pluska.sk, ktorá však zamyká už len minimum článkov, časopis PC Revue, internetová televízia Metoo.sk, Kinocola.com a Joj.sk ponúkajúca web bez reklamy.
V lani zo systému vystúpil web Hospodárskych novín HNonline.sk aj Huste.tv. Tento rok nasledovali Trend.sk a Pravda.sk. Menej obsahu Piano Media predáva za nezmenenú cenu 3,90 eura mesačne.
Piano Media získala tento rok v máji nového investora, rakúsky start-up fond aws Gründerfonds, ktorý firme poskytol spolu s fondom 3TS Cisco Growth Fund ďalšiu investíciu. V súvislosti s tým presunula firma svoju centrálu z Bratislavy do Viedne.
3TS (Capital Partners) investoval do Piana už v roku 2012 vkladom dvoch miliónov eur. O rok skôr do firmy vstúpil ako investor Monogram Ventures. Piano zakladala reklamná spoločnosť Etarget a konzultačná firma NextBig.