Aktivity firmy Piano Media, ktorá zastrešuje spoločný systém spoplatnenia online obsahu médií, vedie od januára na Slovensku ako country manažér Michal Králik.Rovnakú pozíciu zároveň zastáva na slovinsku trhu.
Pozícia bola koncom minulého roka neobsadená po tom, čo zo spoločnosti odišiel Rado Baťo, ktorý sa stal marketingovým šéfom predvolebnej kampane prezidentského kandidáta Andreja Kisku.
Michal Králik má dlhoročné pracovné skúsenosti z online marketingu, do minulého roku pracoval pre Sheraton Hotel v Bratislave. Založil tiež cestovateľský web Vicki.sk a predtým pôsobil u leteckého prepravcu SkyEurope Airlines.
V minulosti pracoval aj v Európskej centrálne banke a Národnej banke Slovenska ako prekladateľ – je vyštudovaným tlmočníkom a prekladateľom anglického a španielskeho jazyka. Spoluvlastní tiež reštauráciu Tarpan.
Podľa Piano Medie bude prvou úlohou nového country manažéra nadviazanie komunikácie so zapojenými médiami a nastavenie plánov na rok 2014.
„Pri svojej práci si kladiem dva hlavné ciele: spoločnou prácou s vydavateľmi zaručiť stály prísun kvalitného obsahu do systému Piano, čo sa následne odrazí na rastúcom počte jeho užívateľov, ktorí tento obsah náležite ocenia,“ povedal M. Králik.
Ešte pred R. Baťom z vedenia firmy odišiel vlani aj spoluzakladateľ projektu Tomáš Bella, ktorý pôsobil ako generálny riaditeľ spoločnosti. V súčasnosti je zástupcom šéfredaktora denníka Sme, v Piano Media zostal členom predstavenstva. Miesto zostalo po Bellovom odchode neobsadené, spoločnosť je riadená výkonným tímom v zložení Stuart Ashford, Peter Richards a Ján Cifra.