Cenu obchodu VLM nezverejnila. Annonce ako jediný projekt na českom trhu kombinuje riadkovú inzerciu v tlačenom vydaní a na internete. Akvizícia by mala výrazne posilniť ambície vydavateľstva na trhu riadkovej inzercie (tzv. classifieds).

„Od nákupu si sľubujeme okrem stoviek tisíc lojálnych používateľov predovšetkým know-how z 27 rokov úspešného fungovania Annonce. Na poli classifieds inzercie ju považujeme za veľmi hodnotnú značku,“ uviedol člen predstavenstva VLM Vít Nantl.

Annonce vydáva štyrikrát týždenne inzertné noviny a je silná v segmentoch práce, auto-moto a reality. Úspešná je ale aj v inzerovaní domácich zvierat a zoznamke. Väčšinu svojich príjmov generuje z online aktivít. Riaditeľkou spoločnosti zostane aj naďalej Lenka Černá.

„Som veľmi rada, že Annonce dostáva tak silného partnera. Verím, že spoločné synergie a zdieľanie know-how povedú k úspešným projektom a Vltava Labe Media sa stane jedným z najsilnejších hráčov v odbore classifieds,“ dodáva L. Černá.

Vltava Labe Media je druhé najväčšie české vydavateľstvo s trhovým podielom 16 percent. Vydáva noviny Deník a lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvojmesačník Kreativ (Praktická žena), tradičné tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení, mesačník Dům a záhrada a niekoľko televíznych časopisov. Súčasťou portfólia sú aj online tituly ako Denik.cz, Dotyk.cz, Kafe.cz, Tipcars.com, Cars.cz a Automix.cz.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding, ktoré patrí finančnej skupine Penta.