Príčinou predaja sú osobné dôvody spoluzakladateľa. „Po 8 rokoch v podnikaní potrebujem oddych. Chcem sa nejaký čas venovať iba rodine, na ktorú som popri ZľavaDňa nemal dosť času,“ vysvetľuje Z. Hoschek. Dodáva, že vlastnícka zmena sa nedotkne fungovania firmy.

V roku 2009 sa Z. Hoschek pridal k P. Paškovi a spoločne zažili niekoľko podnikateľských úspechov. Jedným z najväčších bol predaj portálu Obedovat.sk a Lunchtime.cz firme Zomato za 3,25 milióna dolárov. Okrem portálov ZľavaDňa a SlevaDne stáli napríklad aj za rezervačným systémom Bookio.

P. Paška sa popritom v samostatnej firme venuje aj projektom zameraným na vzdelávanie. „Odkúpenie podielu vnímam ako nový impulz v podnikaní. V tejto zmene vidím aj príležitosť na prepojenie viacerých svojich projektov a príležitosť na ďalšie inovácie. Už sa teším na novinky, ktoré s tímom prinesieme,“ hovorí.