Akú známku by ste dali roku 2011? 

Ak by sme to brali z pohľadu prváčika, tak by sme si dali určite včeličku. Včeličku za pracovitosť. Ak by sme mali známkovať štandardným spôsobom, videl by som to na „dvoječku“. Spoločnosť INTERACTIV.ME naštartovala v tomto roku množstvo nových projektov, z ktorých mnohé sú tzv. behy na dlhé trate. Profit prinesú až v budúcnosti.

Aký bol najpozitívnejší moment pre vašu firmu v posledných 12 mesiacoch, čo patrilo naopak k menej príjemným rozhodnutiam?

Ondrej Farkas z Interactiv.me: Znepokojil nás počet slovenských zľavových portálov

Za pozitívny moment pre našu firmu považujeme organizáciu spotrebiteľskej súťaže Hľadá sa milionár, ktorú sme pripravili v spolupráci s TV Joj a taktiež spustenie zľavového portálu SMSzlava.sk. Čo sa menej príjemných rozhodnutí týka, tu môžem spomenúť iba optimalizáciu nákladov, na ktorej však pracujeme prakticky neustále. Občas prináša nepopulárne rozhodnutia, ktoré takpovediac „bolia“.

Aká udalosť mimo vašej spoločnosti patrila z pohľadu biznisu, v ktorom pôsobíte, k zlomovým / najzaujímavejším / znepokojujúcim?

Určite je to strašiak zvaný recesia. A najhoršie na tom je, že to nebude asi len strašiak, ale holá realita. Ak by som mal spomenúť najzaujímavejšiu udalosť, rozhodne je to raketový štart zľavových portálov. Naše rozhodnutie prispieť do portfólia zľavových portálov svojou troškou – SMSzlava.sk, bolo správne rozhodnutie. Rozhodne nás však znepokojil počet portálov, ktorý za tú krátku dobu odštartoval. Od nášho rozhodnutia po jeho ostrú prevádzku ich na Slovensku vzniklo asi sto.

Prognózy vývoja reklamného trhu v budúcom roku nie sú veľmi optimistické. Ako sa na rok 2012 pripravujete a aký dopad môže mať štvrtý rok pokračujúceho poklesu na trhu na váš segment?

V roku 2012 by sme radi dokončovali profilovanie našej spoločnosti. Spoločnosť INTERACTIV.ME, s.r.o. pôsobí na trhu od roku 2006. Jej hlavným cieľom je poskytovať služby a komplexné riešenia v oblasti interaktívnych služieb a to najmä so zameraním na propagačné súťaže, vedomostné súťaže, vernostné systémy a doplnkové interaktívne služby. Radi by sme pokračovali v naštartovanom trende a rozvíjali sa aj v oblasti interaktivity na internete, kde si myslíme, že je skytý obrovský potenciál. Čo sa týka dopadu poklesu, sme pripravení čeliť jeho nástrahám.


Prečítajte si ďalšie odpovede v seriáli MEDIÁLNI LÍDRI 2011

Ondrej Farkas z Interactiv.me: Znepokojil nás počet slovenských zľavových portálov