Nový PPC systém používa na vlastnú promotion podklady konkurenta

 

Nový pay-per-click systém Viaclick.sk si bez väčších úprav a súhlasu majiteľa požičal návody na použitie svojho systému od konkurenčnej spoločnosti Etarget.

 

Upozornil na to spolupracovník tuzemského pay-per-click lídra Martin Botťánek. "Ak sa Vám zdá, že podobný text ste už niekde čítali, verte, že nejde o náhodu," napísal na svojom blogu ReklamaNaInternete.sk.

 

S promomateriálmi Etargetu sa zhoduje napríklad návod na efektívne inzerovanie, ktorý sa dá nájsť v klientskej sekcii Viaclick.sk. Etarget tvrdí, že návod vznikol v jeho kapacitách. "Tento text vznikol u nás a zasielame ho už niekoľko mesiacov každému novo registrovanému klientovi," povedala pre Mediálne.sk Beáta Nigrovičová z obchodného oddelenia spoločnosti.

 

Nový PPC systém používa na vlastnú promotion podklady konkurenta

 

Projektový manažér Viaclik.sk Ladislav Lukáč podobnosť textov nepopiera. Zhodu odôvodňuje tým, že sa problematika inzerovania v PPC systémoch podľa neho ťažko vysvetľuje rôznymi spôsobmi. "Naším cieľom nebolo kopírovať myšlienky autorov cudzích textov," uviedol pre Mediálne.sk.

Zásady efektívnej inzercie Viaclicku


Nový PPC systém používa na vlastnú promotion podklady konkurenta

 

Viaclick podľa neho na odstránení podobností v súčasnosti pracuje. "Nechceme parazitovať na existujúcich PPC systémoch fungujúcich v SR," dodal.

 

Viaclick.sk pôsobí na slovenskom trhu približne dva mesiace. Na Slovensku začal svoju prítomnosť výraznejšie promovať minulý týždeň. Jeho prevádzkovateľ, banskobystrická spoločnosť Via BS, spustil kampaň, ktorou chce osloviť majiteľov webstránok a inzerentov. Okopírované texty sú súčasťou jej marketingových materiálov. Na svojom webe avizuje, že systém pôsobí aj v ďalších krajinách EU, aj v nich sa však podľa Lukáča spustenie zatiaľ len pripravuje.

 

 

Zásady efektívnej inzercie Etargetu

 

Kontrolujte svoje naklady

 

Nastavte si, kolko chcete v systeme ETERGET preinzerovat za den alebo mesiac. Tymto nastavenim ziskate kontrolu nad tym, kolko Vas bude reklama stat. Denny, pripadne mesacny limit si mozete nastavit po nalogovani do systemu v sekcii Nastavenia/ Rozsirene nastavenia/ Denny limit odkazov

 

Vytvorte si zadarmo vacsi pocet odkazov.

 

Doporucujeme vytvorenie viacerych odkazov, ktore budu presnejsie popisovat vase produkty na zaklade hladanych slov. Presnejsie odkazy zvysuju predaj.

 

Priklad: Na hladane slovo „NABYTOK“ je vhodny odkaz v zneni „Siroky sortiment nabytku pre kancelarie, domacnosti a hotely“ avsak pre hladane slovo „STOLICKA“ je vhodnejsi odkaz v zneni „Siroky sortiment stoliciek v cenach uz od 980,- Sk“

System ETARGET Vam umoznuje tvorbu neobmedzeneho poctu odkazov bez dodatocnych poplatkov.

 

Hladane slova pouzite v texte odkazu.

 

Pouzitie hladaneho slova v texte odkazu v priemere zvysuje jeho efektivitu o 35%

Priklad: Na hladane slovo „STOLICKA“ je vhodne zobrazit odkaz na vasu stranku v zneni „Stolicky od svetovych vyrobcov v cenach od 980,- Sk“ Ak pre toto slovo zvolite odkaz „Ponukame znackovy nabytok“ znizi sa jeho efektivita a stracate novych zakaznikov.

System ETARGET umoznuje dynamicku tvorbu odkazov, takze ak planujete inzerovat na viac ako 300 slov, kontaktujte ma prosim, rada vam pomozem so zjednodusenim tvorby odkazov.

 

Uvadzajte v odkaze lokalitu, v ktorej podnikate.

 

Pokial je posobenie vasho podnikania lokalne, informujte o tom zaujemcov o vase produkty vopred. Taktiez vytvorte viacero odkazov pre lokalne hladanie. Tymto znizite naklady na reklamu, nakolko vasu stranku nenavstivia zaujemcovia z inych lokalit.

Priklad: Mate predajnu s nabytkom v Kosiciach a Trencine. Na vyhladavane slova „NABYTOK KOSICE“ pouzite odkaz „Dom nabytku Kosice“ avsak pre vyhladavanie NABYTOK TRENCIN“ pouzite znenie odkazu „Dom nabytku Trencin“ Takto formulovany odkaz moze zvysit efektivitu reklamy az o 50%.