Nová organizačná štruktúra obchodu platí v NMH od júna, keď z firmy odišla spomínaná N. Zajacová. Vydavateľstvo zastupovala aj v združení IAB Slovakia ako predsedníčka správnej rady.
„S odchodom Natálie Zajacovej som sa rozhodla reorganizovať štruktúru obchodného oddelenia s presvedčením, že to po novom bude fungovať lepšie a efektívnejšie,“ uviedla šéfka obchodu Mirjana Hron Sikimič.
Posilou obchodného oddelenia NMH je Pavel Zajcev, ktorý zastáva funkciu Head of Direct Sales. Zodpovedný bude za komunikáciu s priamymi klientmi, RTB a new business development. Do NMH prišiel z Fun rádia, kde zastával funkciu riaditeľa predaja online médií a zároveň bol členom manažmentu rádia. Predtým osem rokov pôsobil v Zozname, posledných päť rokov ako jeho obchodný riaditeľ.
„Nová pozícia je pre mňa preto nielen výzvou, ale zároveň aj veľkou príležitosťou na využitie doterajších skúseností v online na dosiahnutie cieľov holdingu a posilnenie jeho pozícií medzi konkurenciou,” uviedol pre Mediálne.sk P. Zajcev.
Obchodný tím pre digitálnu inzerciu a servis pre mediálne agentúry zastreší Michal Jaroš z pozície Head of Media Sales. Do NMH prišiel v tomto roku, predtým od roku 2008 pôsobil vo vydavateľstve Perex ako vedúci online inzercie pre Pravda.sk, Varecha.sk, Birdz.sk a daľšie weby. Ešte skôr pracoval vo viacerých reklamných a mediálnych agentúrach.
„Mojím osobným cieľom je udržať napriek personálnym zmenám na oddelení kvalitný servis pre našich klientov a pružne reagovať na nové obchodné príležitosti a formy komunikácie, ktoré sa na trhu objavujú,“ povedal M. Jaroš.
Zvyšná štruktúra vedenia obchodu NMH je zachovaná - šéfom printovej reklamy je Milan Vysopal, špeciálne projekty riadi Tomáš Dzurenda. V štruktúre spadajú pod M. Hron Sikimič, ktorá je súčasťou najvyššieho manažmentu.
Do online portfólia vydavateľstva NMH patria portály Atlas.sk, Centrum.sk, Trend.sk, Pluska.sk a ďalšie pridružené weby.