Testovanie služby podvrdil aj samotný Facebook. Messenger Broadcast umožní firmám vytvoriť takzvanú uvítaciu správu s textom, videom či obrázkami.

Odosielaný obsah by tak mohol fungovať na príncípe „bota“, avšak správy budú môcť značky distribuovať bez toho, aby sa používatelia vôbec niečo opýtali. Bude stačiť, ak v minulosti iniciovali konverzáciu so spoločnosťou.

„Ľudia, ktorí používajú Messenger, sa nemusia obávať, že budú dostávať nevyžiadanú poštu. Firmy totiž nemôžu posielať sponzorované správy ľuďom, s ktorými predtým neboli v kontakte,“ vysvetľuje na serveri Adweek.com viceprezident spoločnosti Facebook David Marcus.

Podľa snímok testovacej verzie, budú môcť firmy využívať tento nástroj zadarmo. Facebook zatiaľ nekomentuje uvedenie ďalších funkcií do aplikácie, takže nie je jasné, či si firmy budú môcť priplatiť za vyšší zásah userov. Popri štandardných reklmaných formátoch však môže byť hromadné posielanie správ cez Messenger v každom prípade zaujímavým variantom pre firmy hľadajúce možnosti, ako priamo osloviť zákazníkov.  

New! Facebook is preparing a “Messenger Broadcast” feature for business Pages

h/t @pwd pic.twitter.com/PncLYXDBeX

— Matt Navarra (@MattNavarra) 27. októbra 2017

Na uvedenie novej služby Messenger Broadcast upozornil používateľ @phwd na sociálnej sieti Twitter, pričom ju ďalej zdieľal riaditeľ pre sociálne médiá z The Next Web Matt Navarra.