Portál Mediálne.sk si vo februári opäť potvrdil pozíciu lídra v návštevnosti webov zaradených v kategórii Médiá a marketing. Po reštarte v septembri 2024, keď zaznamenal neuveriteľný nárast v návštevnosti, si kontinuálne drží pozíciu najnavštevovanejšieho mediálneho portálu na Slovensku každý jeden mesiac. V novembri dokonca dosiahol absolútne rekordy v návštevnosti, čím prekonal nielen svoje vlastné čísla, ale aj všetky štatistiky návštevnosti mediálnych webov na Slovensku za posledné štyri roky.

Slovenské weby vo februári: STVR v najväčšom prepade za posledné roky, Čas predbehol Topky
Líder vo svojej kategórii
Podľa údajov z IABmonitoru portál v februári dosiahol 348-tisíc unikátnych používateľov (RU – Real Users) v domácom a zahraničnom publiku, pričom 333-tisíc z nich tvorili návštevníci zo Slovenska. Februárové čísla Mediálne.sk vynikajú aj v ďalších kategóriách. Počet návštev (Visits) bol viac ako 484-tisíc a počet zobrazení stránky (Views) prekročil 780-tisíc.
V kategórii Marketing a médiá, kam patrí Mediálne spolu s portálmi Stratégie, Mediaklik a O médiách, si Mediálne udržalo výrazný náskok. Druhý najnavštevovanejší portál Mediaklik.sk si pripísal návštevnosť 288-tisíc unikátnych používateľov, Strategie.sk zaznamenali 66-tisíc a Omediach.com uzavrel február s 20-tisícovou návštevnosťou.
Mediálne je jednotkou na trhu v rámci mediálnych webov od svojho reštartu v septembri tohto roka, keď ho navštívilo 368-tisíc unikátnych používateľov (RU), čo predstavovalo extrémny nárast voči predchádzajúcim mesiacom. Vysoko nadštandardné čísla dosiahol aj v prípade počtu návštev (Visits), ktorý bol takmer 521-tisíc, a tiež v počte zobrazení stránky (Views), ktorý v septembri prekročil 828-tisíc.
Pozíciu lídra si obhájil aj v októbri napriek poklesu návštevnosti. A v novembri dosiahol absolútne rekordy v návštevnosti, čím prekonal nielen svoje vlastné čísla, ale aj všetky štatistiky medzi mediálnymi webmi na Slovensku za posledné štyri roky. Podľa oficiálnych údajov z IABmonitoru navštívilo Mediálne.sk takmer 556-tisíc unikátnych používateľov (Real Users) v domácom aj zahraničnom publiku, pričom v rámci domáceho publika ich bolo viac ako 534-tisíc.
Novembrové čísla prekonali rekordy aj v ďalších kategóriách. Počet návštev (Visits) pokoril hranicu jedného milióna a počet zobrazení stránky (Views) sa vyšplhal na takmer 1,58 milióna, čo je pre web zameraný na mediálne a marketingové témy nevídaný úspech.
V decembri si Mediálne potvrdilo pozíciu najnavštevovanejšieho mediálneho portálu na Slovensku s 370-tisíc unikátnymi návštevníkmi. Celkový počet návštev (Visits) prekročil 557-tisíc a počet zobrazení stránky (Views) prekonal 902-tisíc.
V januári pokračoval v trende s viac ako 373-tisíc unikátnými návštevníkmi a nadštandardnými číslami aj v ďalších kategóriách. Počet návštev (Visits) bol takmer 570-tisíc a počet zobrazení stránky (Views) prekročil 921-tisíc.
Mediálne si svojich čitateľov získava aktuálnymi správami z mediálneho prostredia, najnovšími informáciami o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, analýzami, rozhovormi či recenziami. Okrem toho pokrýva aj mediálne kauzy a prináša tak unikátny pohľad na dianie v mediálnom svete.
Portál Mediálne.sk patrí do portfólia mediálneho domu News and Media Holding (NMH).