Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Podľa môjho názoru hladinu slovenského internetu najviac rozvíril Tomáš Bella a jeho ambície v rámci spoplatňovania vybraných typov internetových služieb na slovenskom a českom trhu. Zatiaľ ide o prvý koncept, ktorý konkretizuje podmienky, za akých by bolo možné dosiahnuť tento, na prvý pohľad utopistický zámer. Nič však nie je nemožné.
Aký to bol rok?
Rok mobilnej mánie:) Som veľmi rád, že práve Zoznam stál pri počiatkoch komfortného sprístupnenia obsahu cez mobilné telefóny. Za najprínosnejšie obdobie pokladám tohtoročnú jeseň. Dotiahli sme veľa projektov, ktoré sme riešili dlhšiu dobu a vďaka novým kooperáciám sme priniesli unikátne projekty (Rajknih.sk či PPC reklamu v mobilných verziách našich magazínov).
Na čo sa najviac tešíte v budúcom roku?
Ako každý rok, na boj o lepšie trhové pozície našich služieb, ich skvalitňovanie a prispôsobovanie požiadavkám našich používateľov.
Aké novinky pripravuje Zoznam.sk pre rok 2011?
Pokračovanie v stratégii troch obrazoviek a optimalizácii našich produktov pre ďalšie platformy. Očakávame preto, že sa nám v roku 2011 začne dariť aj na poli nových zdrojov príjmov.
Predpokladáte, že sa Zoznam vráti v roku 2011 na čelo rebríčka návštevnosti?
Nie je dôležité stať sa lídrom, ale udržať sa na prvej pozícii. Veľmi by ma potešilo, ak by sa Zoznam stal jednotkou, budeme na tom intenzívne pracovať:), ale nie je to priorita a prvenstvo nechceme dosiahnuť za každú cenu. Hoci, by to pre Zoznam predstavovalo dostatočné zadosťučinenie za úsilie, ktoré do svojej práce vkladajú naši ľudia.