V najsledovanejšom prime-time programe Slovenska Televízne noviny moderátorka Markízy Marianna Ďurianová osobne pozýva na návštevu nového spravodajského webu TVNoviny.sk. Na adresu spravodajskej domény stanica upozorňuje aj v titulku, aj pri logu v rohu obrazovky. Pozerá sa na to necelý milión divákov denne. Komerčná televízna jednotka Markíza pomáha svojmu webovému biznisu zo všetkých síl.
Na spravodajský server TVnoviny.sk, ktorý spustila začiatkom septembra, láka návštevníkov tiež prostredníctvom masívnej televíznej self-promo kampane - na novú spravodajskú značku upozorňuje reklamnými spotmi "Najrýchlejšia realita vo virtuálnom svete". Nový on-line produkt tlačí aj v Teleráne, každé ráno v ňom vyberá a interpretuje niekoľko správ z webu.
Markíza svoje webové produkty neprezentuje cez televíziu prvýkrát. Rovnakú podporu poskytla v minulosti aj predchodcom novej spravodajskej značky TVnoviny. Naposledy už neexistujúcemu webu MarkízaDnes.sk, v lete na jeho podporu využila nenaplnený reklamný priestor.
Na web počas spravodajstva upozorňovala Markíza už v januári. Vyslúžila si za to podnet na licenčnej rade. Tá nakoniec správne konanie proti televízii zastavila a podnet označila za neoprávnený.
Markíza chce s novým spravodajským webom TVnoviny rýchlo preraziť. Verí, že s ľahkosťou prekročí návštevnosť 270-tisíc reálnych užívateľov mesačne, ktorú dosiahol jej predchádzajúci pokus MarkízaDnes.