Z Marketér.sk odchádza zakladateľ. Server bude pokračovať aj bez neho


 

 

Server o reklame a médiách Marketér.sk prichádza o šéfa. Opúšťa ho zakladateľ Tomáš Tokarčík. Pre Mediálne.sk to potvrdili odchádzajúci editor aj šéf internetových projektov vydavateľstva Ecopress Martin Kolesár.

 

Tokarčík z Marketéra odchádza k dnešnému dňu, od zajtra už v Ecopresse nepracuje. K dôvodom jeho odchodu sa vydavateľstvo nevyjadruje, konštatuje len, že na ukončení spolupráce sa obe strany dohodli.

 

Kľúčové podľa Ecopressu je, že odchod editora marketingovej sekcie fungovanie projektu do budúcna negatívne neovplyvní. "Chod Marketéra zatiaľ nemienime výrazne meniť," hovorí Kolesár. Aj po Tokarčíkovom odchode sa podľa neho s Marketérom vo vydavateľstve ráta.

 

Z Marketér.sk odchádza zakladateľ. Server bude pokračovať aj bez neho

 

Minimálne v prvej fáze bude zatiaľ webový projekt pokračovať bez vedúceho redaktora. Náhradného editora vydavateľstvo podľa Kolesára ešte len hľadá. Až nového človeka nájde, chce sa s ním okrem doterajšej náplne Marketéra vo väčšej miere zamerať aj na poradenstvo v marketingových a mediálnych témach.

 

Nového editora hľadá momentálne Ecopress inzerátom na spravodajskom serveri HNonline.sk. Tam opisuje aj požiadavky na pozíciu: budúci šéf Marketéra by sa mal vyznať nielen v médiách a reklame, ale aj v lifestylových témach, ako sú golf, auto-moto alebo relax. Vydavateľstvo zrejme nechce editora len pre Marketéra.

 

Marketer.sk vznikol pred tromi rokmi ako amatérsky projekt študentov marketingu. V roku 2007 ho kúpil Ecopress a zaradil ho do štruktúry HNonline. Ambíciou bolo podrobne mapovať problematiku reklamnej a mediálnej brandže. Tokarčík stál za Marektérom do jeho vzniku.