Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?

Marcel Vašš z Etargetu: Videli sme aj neštandardné, až zúfalé riešenia

Vo všetkých deviatich krajinách, v ktorých pôsobíme, som zachytil najmä dve témy. Prvou je Facebook a sociálne siete celkovo. Tá je už ale podľa mňa skôr na ústupe. Záujem ale rastie o druhú – reklamu v mobilných telefónoch. Obchodne je ale stále väčší záujem o štandardné online formáty, len sa o nich už menej hovorí.

Aký to bol rok?

Najmä z komerčného hľadiska fungovania hráčov na trhu ho považujem za rok, v ktorom sa urputne bojovalo o rozpočty. Tento boj priniesol na trh aj niektoré neštandardné, možno až zúfalé riešenia. Avšak myslím si, že online biznis ako celok obstál veľmi dobre.

Na čo sa najviac tešíte v budúcom roku?

Etarget – a aj ja osobne – je zapojený do projektu spoplatneného obsahu na webe pod názvom Piano. Na jeho spustenie sa naozaj veľmi teším. Je to unikátny projekt a jeho úspechy môžu mať obrovský vplyv na fungovanie trhu v budúcnosti.

Aké výzvy čakajú Etarget budúci rok?

Chceme rozšíriť reklamnú sieť Etarget do ďalších krajín a už teraz máme pripravené viaceré vylepšenia. Intenzívne budeme pracovať najmä na zlepšení behaviorálneho cielenia a remarketingu.