Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Vo všetkých deviatich krajinách, v ktorých pôsobíme, som zachytil najmä dve témy. Prvou je Facebook a sociálne siete celkovo. Tá je už ale podľa mňa skôr na ústupe. Záujem ale rastie o druhú – reklamu v mobilných telefónoch. Obchodne je ale stále väčší záujem o štandardné online formáty, len sa o nich už menej hovorí.
Aký to bol rok?
Najmä z komerčného hľadiska fungovania hráčov na trhu ho považujem za rok, v ktorom sa urputne bojovalo o rozpočty. Tento boj priniesol na trh aj niektoré neštandardné, možno až zúfalé riešenia. Avšak myslím si, že online biznis ako celok obstál veľmi dobre.
Na čo sa najviac tešíte v budúcom roku?
Etarget – a aj ja osobne – je zapojený do projektu spoplatneného obsahu na webe pod názvom Piano. Na jeho spustenie sa naozaj veľmi teším. Je to unikátny projekt a jeho úspechy môžu mať obrovský vplyv na fungovanie trhu v budúcnosti.
Aké výzvy čakajú Etarget budúci rok?
Chceme rozšíriť reklamnú sieť Etarget do ďalších krajín a už teraz máme pripravené viaceré vylepšenia. Intenzívne budeme pracovať najmä na zlepšení behaviorálneho cielenia a remarketingu.