Stránka s jednoduchým dizajnom má vrchný karusel s tromi hlavnými témami a pod ním dlaždicovo usporiadané boxy v troch stĺpcoch pre ďalšie články.
Horné menu zahŕňa sekcie Poradňa, Príbehy, Vzťahy, Životný štýl, Zdravie a Jedlo. Popri obsahu z tlačenej Evity má web aj obsah navyše, časť z neho je inšpirovaná materiálmi z českého ženského webu iDnesu – patrí takisto pod vydavateľstvo Mafra.
„Náš nový web pre skutočné ženy bude rovnako ako časopis zameraný najmä na kvalitný obsah. Nebude iba o móde a šminkách, aj keď samozrejme, aj o tom. Niektoré rubriky budú možno podobné ako na iných ženských weboch, aj náš svet je o životnom štýle, móde a kráse, jedle, vzťahoch, či zdraví,“ uviedla šéfredaktorka Evita Urbaníková k novému webu.
Unikátnou je podľa nej rubrika s príbehmi. „Bude venovaná skutočným ženám, ktoré sa už objavili v printovej podobe Evity. Na internete budú ich príbehy pokračovať,“ dodala.
Zodpovedná za SvetEvity.sk je Alexandra König, ktorá sa dosiaľ podieľala ako redaktorka na printovom vydaní magazínu.
Podľa výkonného riaditeľa Mafra Slovakia Vladimíra Mužíka je logické, že priestor v digitáli dostala aj Evita, ktorá má v internetovej populácii svoju cieľovku.
„Po dvoch rokoch skúseností s časopisom a jeho základňou fanúšičiek vieme, že internetový magazín ocenia,“ načrtol V. Mužík.
Evita vychádza od apríla 2015, predaj tlačenej verzie dosiahol v januári tohto roka 30 460 výtlačkov. V segmente ženských magazínov je titul trojkou za Evou (Ringier Axel Springer) a Emmou (News and Media Holding, pod ktorý patrí aj Mediálne.sk).
Na brand Evita naviazala Mafra aj štvrťročník Evita Varíme spolu. Na ministerstve kultúry si vydavateľstvo zaregistrovalo aj ďalší špeciál Evita – Bývame spolu, ktorý má prvý raz vyjsť na konci apríla.