Novým riaditeľom digitálnych médií v Mafre je Denis Schvarcz, ktorý sa vlani do vydavateľstva vrátil ako člen redakcie Stratégií.
V Mafre bol pôvodne od novembra 2014 do mája 2016 riaditeľom pre PR a marketing. V minulosti bol autorom aj na webe Mediálne.sk.
D. Csino riadil digitálne médiá v Mafre od septembra 2016, do vydavateľstva prišiel po pôsobení v TV Joj, pôvodne ako projektový manažér. Neskôr sa stal šéfom pre videoprojekty – zastrešoval napríklad HN televíziu.
Z Mafry odchádza aj súčasný šéf marketingu a PR Peter Hajnala, informoval web Omediach.com. Post vo vydavateľstve prebral v roku 2016 práve po D. Schvarczovi. Predtým pôsobil ako riaditeľ komunikácie na ministerstve pôdohospodárstva.
Meno Hajnalovho nástupcu zatiaľ Mafra neuviedla. Slovenskej dcére českého vydavateľstva Mafra šéfuje z pozície výkonného riaditeľa od apríla 2014 Vladimír Mužík.