Taycan je oficiálny
O postupnom odhaľovaní Taycana bola v #digitalnytyzden reč len nedávno, teraz si Porsche strihlo oficiálne predstavenie vo veľkom štýle simultánne na troch kontinentoch. Realita predčila očakávania a v „základe“ nazvanom Turbo (históriu nezapriete) bude stáť minimálne 150-tisíc dolárov. Šprintovať na stovku pod tri sekundy mu umožní dvojica elektromotorov s výkonom 616 koní.
Vtedy však zabudnite na sľubovaný 450-kilometrový dojazd. Masovka to nebude, ale nemecký výrobca popri všetkých Cayennoch a Panamerách niečo podobné potreboval ako soľ. No a Elon Musk si neodpustil na adresu konkurenta ironický tweet, za čo ho fanúšikovia celkom solídne ugrilovali.
Šperk na ochranu identity
Umelecké stvárnenie šperku v dobe, keď hrozí strata identity? Ewa Nowak pre NOMA design studio pripravila masku zvanú Incognitio, ktorá má nositeľovi zabezpečiť ochranu identity pred softvérovým rozpoznávaním tváre. Vieme si to celkom predstaviť na tvárach turistov z Ázie, oni si podobné umelecko-technologické vychytávky celkom idú.
Maska Incognitio Zdroj: Instagram
Legendárny Sony Walkman je späť a vo forme
Otec všetkých prenosných hudobných prehrávačov oslavuje štyridsiatku! Sony nepremeškalo príležitosť a predstavilo nový Walkman NW-A105, avšak otvor na vkladanie kazety by ste na ňom hľadali márne. Namiesto toho môžete očakávať dotykový displej zobrazujúci pokyny Androidu, 16GB pamäte s možnosťou rozšírenia a veľa audiofilných technológií zameraných na kvalitu zvuku a potlačenie hluku. Výdrž na jedno nabitie má byť až 26 hodín. Ak vás (oprávnene) chytá nostalgia, Sony spravilo spomienkové video na dnes už legendárny prvý Walkman.
YouTube rekordne pokutovaný
Americký gigant Google dostáva pokutu rekordných 170 miliónov dolárov za to, že na svojej video službe YouTube zbieral a zdieľal údaje od detí bez súhlasu rodičov. Pokuta, ktorú zaplatí, je doteraz najvyššie udelenou pokutou v prípade porušenia federálneho zákona týkajúceho sa online ochrany súkromia detí. YouTube bol obvinený, že prostredníctvom cookies sledoval divákov detských programov bez povolenia rodičov a využíval cookies na cielenie reklamy pre týchto divákov.
ADMA Academy VOL #3
Je to tu (znova)! Prihlasovanie na tretí ročník ADMA digital marketing academy je spustené, takže neváhajte a nečakajte na poslednú výzvu „už len päť miest“. Záujemcovia po skvelých ohlasoch z prvých dvoch ročníkov totiž pribúdajú nečakane rýchlo.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)