Nedráždite fanúšikov bosou nohou!

Český spotrebiteľ je vraj ešte citlivejší na cenu ako ten slovenský. A preto, keď Česká Spořitelna zvýši poplatky, je to na Facebooku vždy shitstorm. A niekedy až takýto... Zaslúžila by si to aj Slovenská Sporiteľňa? Posúďte sami.

Post by ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr.

Mydlo z kozieho mlieka

Žena, ktorá vyrába mydlo z kozieho mlieka, má pre nás ponaučenie – 5 tipov, ako správne robiť biznis. Napríklad si sama vyrobila prvú webstránku a potom ju zverila profíkom. Ostatné tipy nájdete tu.

Kozy na internete, hady v biznise

Ako analyzovať dáta z Facebooku?

Článok na našom blogu vám s tým pomôže. Predsalen, zorientovať vo všetkých tých číslach nie je vôbec ľahké. Odkiaľ prišli vaši fanúšikovia? Čo na nich najviac funguje? Kedy sú online? Čítajte tu.

Najmotivačnejšia prezentácia všetkých čias

Mladý milionár menom Ryan Allis sa tituluje ako serial entrepreneur. To znamená, že je sériový podnikateľ – nesústredí sa na jednu ideu a jej firmu, ale stále zakladá ďalšie, až kým to nevýjde. Jedna takáto idea mu vyšla a predal ju za 170 miliónov dolárov. Teraz sa cíti byť motivačnou autoritou, tak napísal prezentáciu, ktorá má 1 284 slajdov. Naozaj. 1 284 slajdov o motivácii. Nájdete ich tu.

Máme sa báť tisícok robotov?

Pozrite si úžasné video o tom, ako sa tisíc malilililinkých robotov poskladá do geometrických útvarov. Týchto sa báť určite nemusíme, no keby ich bolo tisíckrát viac a spojili by sa napríklad do takého terminátora...


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.

Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk

Kozy na internete, hady v biznise

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)