Jony Ive znova preberá v Apple zodpovednosť za dizajn
Jony Ive je späť! Aj keď tento minimalistický Angličan z Apple nikdy neodišiel, posledné dva roky na pozícii chief designe officer len dohliadal na smer vývoja dizajnu a funkčnosti Apple produktov, avšak tímy dizajnérov mu priamo nemuseli reportovať. Teraz sa podľa TheVerge vracia naspäť k plnej zodpovednosti za dizajn produktov Apple a ruku na srdce – aj ako skalný fanúšik hovorím, že bolo načase. J. Ive je zodpovedný za produktový ekosystém ako ho poznáme dnes a verím, že niektoré riešenia posledných rokov pošle rýchlo do zabudnutia.
Agentúry chcú peniaze
Google spolu s ďalšími sociálnymi sieťami čelí novým výzvam zo strany tlačových agentúr. Tým sa nepáči, že veľká väčšina používateľov sociálnych sietí na ne chodí hľadať práve aktuálne informácie, pričom tak sociálnym sieťam rastú príjmy z reklamy, o ktoré sa však ďalej nedelia s autormi práv. Nie je to pritom malý výkrik do prázdna, pod spoločné vyhlásenie sa podpísalo deväť európskych tlačových agentúr. Podrobnosti v tomto článku.
Musk alebo Bezos: kto má väčšiu?
Keď porovnáva Mashable, tak to stojí za to! Najbohatší a najvplyvnejší ľudia na planéte investujú do vesmírnych programov, no len dvaja miliardári vedia konkurovať americkej NASA - SpaceX od Elona Muska s raketou Falcon 9 a Blue Origin od Jeffa Bezosa s New Shepard. Muskov aktuálne pripravovaný model Falcon Heavy má byť raketa s najväčšou nosnosťou od legendárneho Saturn V - tá je s výškou 110 metrov stále najväčšom raketou na svete a zároveň jedinou, ktorá úspešne dopravila ľudskú posádku na Mesiac. To bolo však takmer 50 rokov dozadu.
Ako odolať phisingu
Tri veľmi jednoduché rady ako ochrániť seba a svoje dáta pred útokmi. Nájdete ich na webe Wired, kde sú zároveň aj podrobnejšie odporúčania, ako si zabezpečiť svoje digitálne súkromie.
Digital Trendy 2018
Zistite viac o trendoch v digitálnom marketingu v roku 2018, na ktoré sa môžete začať tešiť už teraz ako o výsledkoch prvého štvrťroku fungovania Facebook Watch. Predstavte si, že počas sledovania seriálov či reportáží do nich budete môcť priamo zasahovať svojimi reakciami a komentármi ako pri Facebook livestream!
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)