Televízia Joj, Noviny, Joj Plus, Inland.sk a samozrejme Huste.tv už nie sú len položkami v menu Joj.sk, ale rovnocenné weby stojace vedľa seba. Televízna stanica dnes vyšla von s novým webom. Na webe buduje skupinu samostatných značiek okolo televízie Joj.
Zdroj: Joj
Domovská Joj.sk si zachováva neutrálny dizajn a odkazuje na všetky ostatné weby skupiny. Pri nich Joj stavala na dvoch konceptoch: prvý, postavený na on-line vysielaní, majú televizia.joj.sk, plus.joj.sk a huste.tv. Na magazínových weboch Noviny či Šport je v centre písaný obsah, tiež však s dôrazom na video. Každý web pod Joj.sk má vlastnú hlavičku a prispôsobený dizajn.
Nezmenil sa pomaly rastúci magazín Inland.sk, ktorý Joj spustila len na jar. Získal väčší priestor na titulke Joj.sk. Ráno, paradoxne, vypadla linka na Inland z menu nad hlavičkou, ktoré odkazuje na sesterské weby skupiny.
O zmenách hovoril šéf webu Jojky Ondrej Jurovčák v rozhovore pre Mediálne.sk na jar. "Chceme na webe vytvoriť korporáciu Joj.sk," povedal. "Niečo, pod čím by sme mohli vyvíjať ďalšie plnohodnotné weby," povedal s tým, že prioritou je obsah na Joj.sk prerozdeliť a začať budovať samostatné značky. Celý rozhovor s Bohdanom Jurovčákom.
Joj si dnes pripomenula časy prvej verzie aktuálnej generácie webu. Po spustení v septembri 2007 fungovala niekoľko dní len s problémami. Ani dnes po 14. hodine napríklad Joj.sk niekoľko minút zobrazovala chybovú hlášku, na Huste.tv nešli niektoré odkazy.
Skupina Joj.sk má mala za ostatný rok priemerne 424 tisíc užívateľov mesačne, v naposledy zverejnenom mesiaci júl bola tesne pod 400 tisícmi. Samostatne je okrem Huste.tv (v júli 122 tisíc, priemerne 143 tisíc) auditovaný aj Inland.sk (v júli prvýkrát v audite s vyše 12 tisíc RU). Podrobný prehľad výsledkov auditu návštevnosti webov.
Správu budeme aktualizovať. FWD zisťuje viac o novom webe Joj.sk.