Televízia Joj v najbližších dňoch uvedie novú podobu svojho hlavného webu Joj.sk, ktorý bude dizajnovo zjednotený aj s webmi Plus.sk a Wau.sk.

Podstránku pripravovanej televízie Wau orientovanej na mladšie ženské diváčky spustila Joj vo štvrtok a ako prvá vykazuje známky nového dizajnu.

„Joj.sk, Plus.sk a Wau.sk sú navzájom poprepájané tak, aby sme odprezentovali to najatraktívnejšie. Nový vzhľad stránok vychádza z dlhodobých meraní správania sa používateľov televíznych stránok,“ píše sa v informačnej brožúre k stanici Wau, kde sa televízia venuje aj inovácii svojho webu.

Joj inovuje dizajn webu. Pozrite si ukážku

Zdroj: TV Joj

Novému vzhľadu webu dominuje veľké horné self-promo s aktuálnymi programovými avízami. „V snahe vybudovať divácky návyk sme optimalizovali spôsob self-proma tak, aby sa divák hneď na prvý pohľad vedel zorientovať, dozvedel sa niečo z obsahu relácie, prípadne si pozrel upútavku,“ načrtol pre Mediálne.sk riaditeľ úseku nových médií TV Joj Ondrej Jurovčák.

Archív relácií bude po novom aj vo vysokom rozlíšení (720p), Joj naďalej počíta s jeho obohacovaním o akvizičné tituly, ktoré súčasne ponúka vo vlastnom televíznom vysielaní. „Divák si môže pozrieť jednoduchou formou najnovšie epizódy v archíve Joj, Plus a Wau, alebo sa nechať viesť novým systémom odporúčania videí, ktorý dokáže na základe správania sa návštevníka ponúkať videá, ktorý ho mohli zaujať,“ pokračoval Jurovčák. 

V hlavnom menu Joj.sk pribudne sekcia Novinky, ktorá bude zrejme združovať správy generované na spravodajskom webe Noviny.sk a v sekciách Z televíznej kuchyne a Topstar. „Z televíznych kuchýň sa budeme snažiť priniesť stále atraktívnejší obsah, bez ohľadu na to, z ktorej,“ poznamenal Jurovčák. 

V brožúre televízia ďalej avizovala silnú pozíciu pre showbizový web Topstar.sk, z náhľadu celého webu to zatiaľ na výrazne odlišnú prezentáciu ako v súčasnosti nevyzerá.

Na homepage sú v spodnej časti rovnocenné avíza na „televíznu kuchyňu“, Topstar i Noviny.sk. Na titulku bude televízia aj informácie z podstránok. „Niektoré tematické stránky relácií budú mať špeciálne miesto, napríklad Supermama či Da Vinci. Môžeme z nich čerpať zaujímavé témy,“ dodal šéf nových médií Joj. 

Web Joj.sk evidoval vo februári 672 854 reálnych používateľov, medziročne si polepšil o vyše 72-tisíc RU. V druhom mesiaci roka bol web Joj.sk 14. najnavštevovanejším v rámci auditovaných stránok v rámci AIMmonitoru, čím predbehol aj konkurenciu Markíza.sk.

Joj inovuje dizajn webu. Pozrite si ukážku

Zdroj: TV Joj