Google nesprávne servíruje syr
Aj napriek všeobecnému svetovému pohľadu na tradičné umiestňovanie plátku syra v hamburgeroch nad mäso to Google vo svojej emoji vidí inak. Na tento nedostatok upozornil na Twitteri žurnalista Thomas Baekdal a odpovedal mu samotný CEO Google Sundar Pichai, že situácia bude čoskoro napravená. Internet je fantastické miesto! :)
Will drop everything else we are doing and address on Monday:) if folks can agree on the correct way to do this! https://t.co/dXRuZnX1Ag
— Sundar Pichai (@sundarpichai) October 29, 2017
Sociálne siete a paranoja
Portál Mashable.com dal dokopy niekoľko najbizarnejších spôsobov, akými si ľudia myslia, že ich najväčšia sociálna sieť špehuje. Zo strany ľudí je to logická reakcia na veľmi presné cielenie reklám a informácii o našom okolí. Je na mieste povedať, že by bolo lepšie sa upokojiť – sociálna sieť nevie nič viac ako len to, čo jej o sebe prezradíte.
iPhone X je vonku. A najväčším hitom je karaoke z emoji!
Niektoré nové technológie sú revolučné a pri niektorých máte pocit, že sú len do počtu. Keď Apple predstavil animoji - vlastné animované emoji vďaka FaceID technológii snímania tváre - bolo to milé, ale vo svojej podstate veľká blbosť. Až dovtedy, kým to zaklincovalo virálne #animoji #karaoke video slávneho hitu Bohemian Rhapsody od Queen. Vtedy pochopíte, že Apple dal znova do sveta niečo pre nich charakteristické – technológiu, ktorá podnecuje kreativitu, má v sebe prvky hravosti a ukáže na milých zvieratkách bežným ľuďom, že FaceID je super. Ďalšie uletené karaoke úpravy nájdete na TheNextWeb.
And then we proceeded to waste half our day. #animojikaraoke #iphonex #queen #bohemianrapsody #carriedaway pic.twitter.com/4TBBg6qQKS
— Mia Harrison (@ManxomeMia) November 4, 2017
Giganti pod nátlakom Kongresu
Senát amerického Kongresu tvrdo napáda Facebook, Google a Twitter za neaktivitu a neobozretnosť pri posudzovaní reklám zadávaných z cudziny počas amerických prezidentských volieb. Okrem rozpravy okolo propagandy Ruska a jej vplyvu na výsledky volieb predstavitelia internetových gigantov čelili aj otázke, či by boli ich spoločnosti ochotné prijať politické reklamy aj od Severnej Kórey, a ani na tú podľa amerických médií nepovedali úplne jednoznačné nie.
Stáže vstupom do reklamiek
Vďaka spolupráci Digital Marketing Club SK a ADMA môžete v priestoroch FMUK pravidelne nájsť prednášajúcich z členských agentúr – tento pondelok to bude CORE4 na tému Ako uvariť kampaň v agentúre. Vstup je voľný a informácii bude veľa, škoda premeškať!
O projekte 10-dňová agentúra sme písali dávnejšie, TRIAD z neho získal znova novú account executive. O jej ceste za vysnívanou prácou sa dozviete na blog.triad.sk a je to milé čítanie. Stáže majú zmysel!
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)