Ako uvádza Instagram na svojom blogu, v sprácovi obsahu Instagram Graph API implementovanom z Facebooku, pribudli nové funkcie týkajúce sa organických postov.
Značky už na svojich účtoch môžu časovať príspevky – teda naplánovať ich dopredu rovnako ako na Facebooku. Zároveň môžu sledovať príspevky, v ktorých bol ich účet označený a zároveň followovať ďalšie firemné účty.
„Plánovanie a publikovanie obsahu bolo pre našich zákazníkov požiadavkou číslo jedna. Aktuálne môžu spravovať veľké množstvá svojho kontentu s viacerými členmi tímu a na viacerých účtoch,“ vysvetľuje Ryan Holmes, CEO spoločnosti Hootsuite, ktorá sa podieľala na vývoji tejto funkcie.
Zdroj: www.business.instagram.com
Nové prostredie Instagram Graph API spustila obrázková sociálna sieť minulý rok v lete. Na Instagrame je podľa informácií z novembra minulého roka viac ako 25 miliónov firemných účtov.
Sociálna sieť začala s firemnými profilmi v roku 2016 testovaním na americkom trhu a neskôr ich sprístupnila pre celý trh. Odvtedy značkám pridala niekoľko funkcionalít v snahe zatraktívniť prostredie pre nasadzovanie ich inzercie.