Očakávaný inovovaný katalóg švédskej nábytkárskej spoločnosti Ikea sa v týchto dňoch dostáva aj k zákazníkom na Slovensku. Jeho uvedenie od štvrtka sprevádza kampaň.

Tohtoročné vydanie katalógu, ktoré je zamerané najmä na textílie, okrem bežného prezerania ponúka aj interaktívne funkcie. 

Ikea má nový katalóg. Kúpila si k nemu titulku Sme

Po stiahnutí mobilnej aplikácie môžu používatelia naskenovať prostredníctvom tabletov a smarfónov so systémom iOS vybrané strany v katalógu - následne sa im na zariadení ukáže dodatočný obsah ako galérie, videá, 3D modely či "príbehy zo zákulisia". Tieto sú k dispozícii aj na webe vo flashovej verzii katalógu.

Ikea v rámci kampane sprostredkúva odkaz, že spotrebitelia môžu svoj domov spestriť aj malou zmenou. Špeciálnou formou komunikácie je aj tento rok „obsadenie“ titulky denníka. Piatkové vydanie Sme vyšlo s falošnou vybielenou obálkou, na ktorej je okrem horných avíz na články iba krátky odkaz „Dnes nič nového. Okrem katalógu Ikea.“

Rovnaká kampaň prebieha od včera aj na českom trhu. Nábytkárska spoločnosť zároveň začala distribuovať katalógy pre verejnosť do schránok, v náklade viac ako 300-tisíc kusov.

Súčasťou kampane z dielne agentúry Kaspen/Jung von Matt je televízny spot, citylighty a internetové bannery. Kreatívny nápad pre katalóg na rok 2013 pochádza od agentúry McCann. Tá mala za úlohu vdýchnuť mu nový život.

Katalóg má podľa švédskej firmy nové členenie, ktoré produkty nedelí striktne podľa priestorov, ale podľa činnosti, napríklad spánku. 

Ikea má nový katalóg. Kúpila si k nemu titulku Sme

Zdroj: Mam.ihned.cz

Ikea má nový katalóg. Kúpila si k nemu titulku Sme