„Zmena, ktorú sme urobili, je revolučná. Namiesto predplácania obsahu na rôzne časové obdobia je filozofiou nového HNkonta ponúknuť každému používateľovi balík na mieru,“ hovorí Dávid Csino, riaditeľ digitálnych médií vydavateľstva Mafra Slovakia.
Najnižším balíčkom je „Bronze“ za 4,90 eura mesačne – jeho aktivácia čitateľovi umožní prezeranie webu a videí bez reklám.
Vyšší balík Silver stojí 5,90 eura mesačne, zahŕňa tri odomknuté texty z Hospodárskych novín a správy v prémiovej sekcii HN biznis s analýzami a insiderskými správami.
Balík Gold vychádza na 17,90 eura mesačne, v rámci neho používateľ dostane neobmedzený prístup k správam z Hospodárskych novín a digitálne vydanie denníka.
Najvyšší balík Platinum obsahuje aj predplatné tlačených Hospodárskych novín, vychádza na 64,98 eura na tri mesiace. Aj pri balíku Silver rovnako ako pri Platinum je najkratšia doba predplatného štvrťrok. Bronze a Gold možno predplácať aj na mesiac.
V rámci štartovacej akcie ponúka vydavateľstvo Mafra Slovakia balík Silver na dva týždne za jeden cent.
„Neponúkame len jednotlivé predplatné, ponúkame rôzne úrovne prístupu k obsahu. Od najnižšieho balíčka, v ktorom môže návštevník surfovať po stránke bez akejkoľvek reklamy – bannerovej, či videoreklamy - až po balík, v rámci ktorého mu budú okrem prístupu k celému digitálnemu obsahu do schránky chodiť každý deň aj tlačené Hospodárske noviny,“ dodal D. Csino.
Okrem predplatiteľských balíčkov spustí Mafra aj aplikáciu na mobilné Android a iOS zariadenia, v nej bude k dispozícii aj aktuálne vydanie Hospodárskych novín.
Súčasťou spustenia inovovaného HN konta je kampaň na bilbordoch, v televízii a na internete.
Pôvodný spôsob platenia za digitálny obsah na HNonline.sk fungoval od decembra 2013, keď vydavateľstvo opustilo systém Piano.