Hospodárske noviny chcú spustiť nový mediálny web

Po roku od posledných väčších zmien hovorí spravodajský server HNonline.sk opäť o pripravovaných novinkách. Chystá sa prekopať svoje informovanie o mediálnom biznise a marketingu. Plánuje spustiť web, ktorý by mohol konkurovať napríklad Mediálne.sk.

Novú stránku plánujú HNonline podľa informácií publikovaných na spravodajskom serveri spustiť v prvom polroku 2011. 

Prípravy nového mediálneho webu sú súčasťou väčších zmien chystaných na HNonline. Server hovorí o “grafickom a obsahovom relaunchi”, ktorý by mal prísť v dohľadnej dobe. Okrem toho budú ďalšou novinkou aj aplikácie pre mobily a tablety. Kvôli novým projektom HN v súčasnosti posilňujú webovú redakciu.

Server venovaný médiám nebudú musieť HNonline stavať na zelenej lúke. Už dnes má vydavateľstvo Ecopress na webe dve značky venované rovnakej oblasti - Marketer.sk a Strategie.sk. Marketer.sk Ecopress kúpil v roku 2007 ako malý študentský web, ktorý začlenil do svojho internetového portfólia pod značkou HNonline.sk. Viac informácií o Marketer.sk.

Strategie Online získal Ecopress v lete 2010 spolu s printovými Stratégiami a ďalšími titulmi vydavateľstva Sanoma. Stratégie majú na webe v súčasnosti podľa AIMmonitoru za február 2011 okolo 20-tisíc reálnych používateľov mesačne, Marketer.sk 8,5-tisíc. Viac informácií o prechode Stratégií pod Ecopress.

S plánom priniesť nový webový titul zameraný na oblasť médií prichádza Ecopress v čase, kedy konkurenčné Mediálne.sk TREND Holdingu oznámilo, že sa zapojí do systému spoplatňovania webového obsahu Piano. Viac informácií o Piane.

Veľké zmeny na webe robili HN naposledy pred rokom - vtedy spravodajský server spustil internetovú televíziu HNTV. Viac informácií o HNTV.