FunFón, virtuálny operátor spadajúci do portfólia Orangeu, urobí z Pištu Lakatoša režiséra kastingu. Prebiehať bude v livestreame na Facebooku, FunFón hovorí o prvom živom prenose s animovanou postavičkou na Slovensku.

V online kastingu chce značka nájsť hercov do novej vianočnej reklamy, ktorá má byť podľa predstáv zákazníkov. Tých zapojil interaktívne FunFón aj v minulosti, keď ich nechal vyjadriť sa k obsahu ponuky operátora, neskôr uvedenej ako Centofka.

Pišta bude vyberať hercov v dvoch kolách, prvé sa uskutoční v nedeľu 27. novembra, druhé v stredu 30. novembra, obe so začiatkom o 19:00 na facebookovom profile FunFónu.

Všetci účastníci online kastingu budú vyzvaní na realizáciu úloh, ktoré budú plniť a zverejňovať prostredníctvom komentárov pod videom.

Z účastníkov si Pišta Lakatoš vyberie štvoricu najlepších hercov, z ktorých používatelia zvolia hlasovaním najlepšiu dvojicu. Dve nové tváre vianočnej reklamy FunFónu budú „prekreslené“ a zasadené do deja spotu.

Účastníci kastingu, ktorí sa do finálového výberu nedostanú, môže byť súčasťou „produkčného tímu“ reklamy, a to prostredníctvom ďalšieho hlasovania o deji reklamy, kostýmoch, textoch či mieste, na ktorom sa spot odohrá. Výsledok aktivity, teda novú vianočnú reklamu, chce FunFón predstaviť 12. decembra.

Kresleného Pištu Lakatoša a ďalšie animované postavičky, pôvodne pochádzajúce zo seriálu Lokal TV, má FunFón v kampaniach už do roku 2011. Koncept pripravila pre značku agentúra Wiktor Leo Burnett. FunFón obsah a realizáciu prispôsobil snahe zaujať svoju core cieľovku – mladších zákazníkov.