Web s jednoduchým dizajnom zobrazuje správy v štyroch stĺpcoch rozdelené do sekcií Správy, Šport, Zábava a Zaujímavosti. Pochádzajú z agentúry TASR, v prvých dňoch prevádzky aj webu Fun rádia, kde má stanica samostatnú sekciu s článkami, ale najmä z externých zdrojov – z webov iných vydavateľstiev.
Ešte v pondelok boli na webe Infospravy.sk monitorované texty z webov ako Čas.sk, Topky.sk či Pluska.sk s prevzatým titulkom, perexom a v jednom z prípadov aj s prevzatou fotografiou, ktorá pôvodne patrila Profimedii.
Podľa Radio Group je finálny model webu odlišný a uvedené zobrazenie správ bolo len testovaním. Web Infospravy.sk prevádzkuje eseročka BAIT. Podľa Radio Group nespolupracujú s vydavateľstvami pri preberaní obsahu.
„Čiastočné preberanie správ z týchto zdrojov nám slúžilo iba v úvodnej testovacej prevádzke, keď sme potrebovali produkovať obsah, ale nebol nikde komunikovaný a webová stránka ešte nevykazovala žiadnu návštevnosť. To isté platí aj pri preberaní fotografií. Všetky testovacie správy boli postupne odstránené,“ napísala za zástupcov webu PR manažérka rozhlasovej skupiny Petra Lehká.
Agregovanie správ na webe v ostrej prevádzke fungovať na báze vlastného autorského titulku a perexu s odkazom na pôvodný zdroj správy. „Ako obrazový materiál sa budú používať fotografie z tlačových agentúr v kombinácii s voľne dostupnými ilustračnými fotkami,“ dodali zástupcovia portálu.
Na podobnom princípe už na slovenskom trhu niekoľko webových projektov vzniklo – zväčša doslova kopírujú titulky článkov - návštevnosť získavajú z Googlu, od ktorého používajú aj reklamný systém.
Infosprávy sa uvádzajú so sloganom „všetko, čo dnes potrebujete vedieť“. Podľa vydavateľa má za cieľ ušetriť používateľom čas, keďže sústreďuje všetky najdôležitejšie témy dňa na jednom mieste.
Podľa riaditeľky obchodu Fun Media Group Miriamy Kittler sa má nový web postarať o podchytenie ďalšej cieľovky – popri mladšom publiku na webe Europy 2 a produktívnej, aktívnej skupiny na funradio.sk.
Fun rádio v ostatných troch mesiacoch prudko zvýšilo návštevnosť vlastného webu funradio.sk, kde v septembri evidovalo vyše 642-tisíc RU, čo je pre stránku historický rekord.
V období od júna 2013 do júna 2014 bola priemerná návštevnosť zhruba na úrovni 219-tisíc RU. Fun rádio nárast vysvetľuje „súborom viacerých faktorov súvisiacich s vizuálnymi a obsahovými zmenami a tiež viacročnými skúsenosťami z pozície najnavštevovanejšieho rádiového webu na Slovensku“. Funradio.sk prešlo redizajnom v auguste tohto roka.
Stránka Fun rádia tiež agreguje zábavný obsah zo zahraničných webov - podobne ako na iných weboch ide často o obrazové materiály z internetu preberané bez súhlasu autorov, ktoré sa šíria po celom internete.
Poznámka: V článku sme upravili nadpis a pridali informáciu o prevádzkovateľovi webu Infospravy.sk. Radio Group je media representative webu Infospravy.sk.