Plánovanie na Instagrame

Instagram ohlásil novinku, ktorú agentúry a marketéri dlho očakávali. Značky už na svojich účtoch môžu s pomocou Graph API plánovať príspevky dopredu rovnako ako na Facebooku, informuje sociálna sieť na svojom blogu.

FakeApp: aj vašu fotografiu vedia použiť v porne (NSFW)

Portál Motherboard vždy nájde najdôležitejšie novinky na internete. Keď koncom minulého roka objavili človeka s prezývkou „deepfakes“, ktorého záľubou je z verejne dostupných fotografií či videí celebrít vďaka vytvorenému počítačovému algoritmu generovať porno, téma na sociálnych sieťach výrazne ožila. Niekto s prezývkou „deepfakeapp“ naprogramoval aplikáciu FakeApp, ktorá využíva pôvodný algoritmus, ale je používateľsky prívetivejšia. V tomto kontexte... ehm :)

Prečítajte si viac na portáli Motherboard, už samotný nadpis článku „We are truly fucked: everyone is making AI-generated fake porn now“ je taká lahôdka, že je škoda sa ho snažiť vôbec prekladať do slovenčiny. ;)

Mercedes prehovorí do elektromobility

Elektrické autá sú dynamická téma a v rámci #digitalnytyzden jej venujeme výraznú pozornosť. Naposledy bolo témou luxusné SUV od BMW a ešte predtým sme upozornili na najväčšie nástrahy elektromobility.

Ďalší hráč z veľkej nemeckej trojky – Mercedes - začiatkom týždňa predstavil svoj komplexný plán s cieľom stať sa svetovo najpredávanejším výrobcom luxusných elektromobilov. Podľa portálu BusinessInsider ich plánuje montovať vo viacerých závodoch po celom svete a súčasne budovať sieť na výrobu batérií. Prvý plne elektrický Mercedes pod značkou EQ by sa mal objaviť už v roku 2019.

WhatsApp prekonal 1,5 miliardy

Keď Facebook v roku 2014 zaplatil za WhatsApp s viac ako 300 miliónmi aktívnych používateľov neuveriteľných 19 miliárd amerických dolárov (asi 15 miliárd eur), len veľmi málo ľudí verilo, že išlo o správny krok za správnu sumu. Dnes WhatsApp používa cez 1,5 miliardy ľudí a portál TechCrunch analyzuje, prečo je práve rast Instagramu pre budúcnosť Facebooku kľúčový.

DigitalPie 2018 by ADMA

Ste najlepší v performance? Nájdete dobrú ideu za pár minút? Je špičková exekúcia vaše druhé ja? Podľa kladnej odpovede na aspoň jednu z uvedených možností zvážte prihlášku do druhého ročníka DigitalPie. Rovnako je dobré si pozrieť minuloročných víťazov, aspoň uvidíte čo zaberá na porotu.

Cieľom súťaže je komplexne ohodnotiť najlepšie projekty digitálneho marketingu za rok 2017 a samozrejme to adekvátne osláviť na afterke!


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

FakeApp: aj vašu fotografiu vedia použiť v porne

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)