Sledujete vy televíziu, alebo ona sleduje vás?

Možno aj vy ste jeden z jedenástich miliónov šťastných majiteľov televízie Vizio. Táto firma poňala kategóriu smart zariadení po svojom a jej softvér snímal každú sekundu pixely z obrazovky a posielal ich výrobcovi, ktorý z databázy filmov, seriálov či reklám zistil, čo presne zákazníci pozerali . Super, nie? A potom vás môžeme presviedčať o tom, aké fajnové sú vymoženosti moderného digitálneho sveta...

Facebook prináša novinku, ktorá vám zaručene bude liezť na nervy

Zdroj: ConsumerReports.org

Legenda sa vracia!

Legendárna. Nerozbitná. S výdržou batérie pomaly týždeň. Táto správa internetom preletela na Valentína presne ako Amorov šíp. Zasiahla veľkú časť ľudí priamo do srdca. A to stačil krátky náznak - je možné, že Nokia tri-tri-desať sa vráti v novej podobe. Všetko sa ukáže už o dva týždne na veľtrhu MWC v Barcelone. Dovtedy je tu aspôň krátke evolučné video zvonenia Nokia tune – nehovorte, že vám tieto tóny nechýbajú :)

Facebook prináša novinku, ktorá vám polezie na nervy

V blogposte na newsroom.fb.com sa spomínajú novinky, ktoré Facebook prináša do prehrávania videa v News Feede, vrátane zmien pre reklamné formáty. Tou najzásadnejšou novinkou je, že vám automaticky okrem spustenia videa začne prehrávať aj zvuk, čo spolu s trendom videa ako kraľujúceho obsahu bude značne otravné. Dobrá správa záverom: áno, táto funkcia sa bude dať v nastaveniach vypnúť.

PewDiePie dostal YouTube do úzkych. Ten zakročil

Človek by si myslel, že youtubová celebrita enormnej veľkosti PewDiePie, obzvlášť z krajiny ako Švédsko, to bude mať v sebe viac zrovnané. Viacere uverejnené videá zachytávali napríklad tanec Indov, ktorí držali nápis Smrť všetkým Židom, či muža prezlečeného za Ježiša Krista s tvrdením, že Hitler neurobil nič zlé. Aj keď idol tvrdí, že išlo o recesiu, niektoré nápady sú fakt blbé aj ako vtip. Viac v článku alebo vo videu s vypovedajúcim názvom „My Response“.

Čo je to IoT?

Neskromne hovoríme, že ADMA web opäť praská vo švíkoch pod náporom skvelých článkov – napríklad aj o tom, prečo potrebujú značky mať kvalitný obsah. Ten bol dôležitý aj pred 150 rokmi, len sme na to akosi pozabudli.

Pojem Internet of Things ste už zrejme počuli a možno aj vaše auto či domácnosť už oplýva vychytávkami, ktoré sme hoci aj pred dvomi rokmi poznali len zo sci-fi filmov.

A okrem toho všetkého začíname s novou sériou článkov o Analytike – v tom prvom vám s nádejou vysvetlujeme, prečo beznádejne potrebujete poriadne zanalyzovať svoj biznis.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Facebook prináša novinku, ktorá vám zaručene bude liezť na nervy

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)