Facebook ukončí reklamu cielenú na osoby mladšie ako 18 rokov. Spoločnosť uviedla, že už nebude umožňovať inzerentom zobrazovať mladším ako 18 rokov reklamu na základe ich záujmov alebo aktivity v iných aplikáciách a na internetových stránkach.
Inzerenti však stále budú môcť zacieliť reklamy na mladých ľudí podľa ich veku, pohlavia a polohy. Zmeny majú začať platiť do niekoľkých týždňov a budú sa týkať hlavnej stránky Facebooku, jeho aplikácia pre zdieľanie fotografií Instagram a komunikačnej aplikácie Messenger.

Facebook odmietol Bidenovu kritiku o dezinformáciách na sociálnych sieťach
Zmeny prichádzajú v čase, kedy firma čelí kritike kvôli svojmu plánu vytvoriť Instagram pre deti mladšie 13 rokov, ktoré teraz nesmú používať bežné platformy firmy.
Firma uviedla, že chce poskytnúť mladším deťom prístup k väčšine funkcií, ktoré teraz ponúka na Instagrame, ale s tým, že rodičia budú môcť mať všetko pod kontrolou. Niektorí zákonodarcovia, prokurátori a ochrancovia detí sa ale postavili proti projektu. Tvrdia, že nová aplikácia by mohla prispieť k depresiám, osamelosti a úzkosti mladých užívateľov, napísala agentúra Bloomberg.