Európu terorizuje neviditeľný vodič!

Rahat, autor množstva populárnych internetových prankov, opäť spolu s Toyotou zaťal do živého – v duchu claimu „go fun yourself“ získava tentokrát pohľady ľudí ako neviditeľný vodič. A niektoré reakcie sú celkom sranda :)

Smarty Pins – inteligentný prienik geografie a dejepisu

Čo by to bolo za #digitalnytyzden bez zábavky od Google – tentokrát veľmi vydarené Smarty Pins promo na Google Maps. Cieľom je odpovedať správne na otázky z dejepisu tak, že pridáte na miesto historickej udalosti pin. Následne vám zmerajú presnosť, s akou ste pin umiestnili a odpočítajú kilometre. Väčšia presnosť znamená viac pinov a lepší výsledok. Nezdá sa to, ale je to fakt ťažké!

Európu terorizuje neviditeľný vodič

Prepašujte dúhu!

Neviem si pomôcť, ale reklama na Skittles je vždy také WTF, že ju jednoducho musím mať rád – pustite si webkameru a vyskúšajte sa nesmiať pred psychotickým policajtom! Milým detailom na záver je, že každý, kto vydrží, môže svoj Skittle symbolicky umietniť do siene slávy. Prekusnite dlhšie načítavanie a vyskúšajte Smuggle the Rainbow!

Európu terorizuje neviditeľný vodič

A čo vy - aj váš start-up nenávidia?

Slovo start-up je buzzword uplynulých rokov a používa sa pomaly na každý projekt – úmerne tomu rastie aj odpor voči niektorým startupistom, obzvlášť pre snahu zarobiť na všetkom. Preto aj Josh Constine z TechCrunch posiela jeden virtuálny stredný prst do Reservation Hop a Monkey Parking. Prvý je určený na rezerváciu miesta v reštaurácii za poplatok 5 až 10 dolárov (na JEDNO miesto) a údajne paradoxne dosť zhoršuje situáciu s rezerváciami. Druhý vám cez appku umožňuje po opustení verejného miesta na parkovanie miesto vydražiť (!) za symbolických 5 až 20 dolárov – zoberie ho ten, kto je ochotný zaplatiť, koľko požadujete alebo viac. Provízia je vaša. Šialené? V krajine, kde sa robia rezervácie úplne na všetko a parkovanie je nočná mora, sú takéto projekty naozaj „odvaha“. Kompletný hate nájdete v článku a stojí za to.

Európu terorizuje neviditeľný vodič

ADMA má dvoch nových členov

Novými členmi sa stávajú B2B Group – online marketing agency & Adbee digital. Ide v poradí o druhé rozšírenie asociácie od jej založenia v roku 2011. Viac sa dozviete v tlačovej správe. Okrem toho na našom webe nájdete aj nový update digitálneho slovníku a rozsiahli článok o príležitostiach v menej známych sociálnych sieťach.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.

Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk

Európu terorizuje neviditeľný vodič

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)