Európu terorizuje neviditeľný vodič!
Rahat, autor množstva populárnych internetových prankov, opäť spolu s Toyotou zaťal do živého – v duchu claimu „go fun yourself“ získava tentokrát pohľady ľudí ako neviditeľný vodič. A niektoré reakcie sú celkom sranda :)
Smarty Pins – inteligentný prienik geografie a dejepisu
Čo by to bolo za #digitalnytyzden bez zábavky od Google – tentokrát veľmi vydarené Smarty Pins promo na Google Maps. Cieľom je odpovedať správne na otázky z dejepisu tak, že pridáte na miesto historickej udalosti pin. Následne vám zmerajú presnosť, s akou ste pin umiestnili a odpočítajú kilometre. Väčšia presnosť znamená viac pinov a lepší výsledok. Nezdá sa to, ale je to fakt ťažké!
Prepašujte dúhu!
Neviem si pomôcť, ale reklama na Skittles je vždy také WTF, že ju jednoducho musím mať rád – pustite si webkameru a vyskúšajte sa nesmiať pred psychotickým policajtom! Milým detailom na záver je, že každý, kto vydrží, môže svoj Skittle symbolicky umietniť do siene slávy. Prekusnite dlhšie načítavanie a vyskúšajte Smuggle the Rainbow!
A čo vy - aj váš start-up nenávidia?
Slovo start-up je buzzword uplynulých rokov a používa sa pomaly na každý projekt – úmerne tomu rastie aj odpor voči niektorým startupistom, obzvlášť pre snahu zarobiť na všetkom. Preto aj Josh Constine z TechCrunch posiela jeden virtuálny stredný prst do Reservation Hop a Monkey Parking. Prvý je určený na rezerváciu miesta v reštaurácii za poplatok 5 až 10 dolárov (na JEDNO miesto) a údajne paradoxne dosť zhoršuje situáciu s rezerváciami. Druhý vám cez appku umožňuje po opustení verejného miesta na parkovanie miesto vydražiť (!) za symbolických 5 až 20 dolárov – zoberie ho ten, kto je ochotný zaplatiť, koľko požadujete alebo viac. Provízia je vaša. Šialené? V krajine, kde sa robia rezervácie úplne na všetko a parkovanie je nočná mora, sú takéto projekty naozaj „odvaha“. Kompletný hate nájdete v článku a stojí za to.
ADMA má dvoch nových členov
Novými členmi sa stávajú B2B Group – online marketing agency & Adbee digital. Ide v poradí o druhé rozšírenie asociácie od jej založenia v roku 2011. Viac sa dozviete v tlačovej správe. Okrem toho na našom webe nájdete aj nový update digitálneho slovníku a rozsiahli článok o príležitostiach v menej známych sociálnych sieťach.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.
Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)